Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samla lån genom Reduce/Anyfin - är det bättre?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skuldmannen87" data-source="post: 244200" data-attributes="member: 4233"><p>Hej,</p><p></p><p>förmodligen kommer det inte gå som jag tänkt med mitt samlingslån i år eftersom jag blev arbetslös förra året och det syns tydligt på deklarationen för 2020. Gick från 389k till 257k.</p><p></p><p><strong>Som det ser ut just nu på UC </strong></p><p></p><p>Risk 20.6%</p><p>Inkomst: 389 000SEK</p><p>Underskott: 130 000SEK</p><p>Antal FF: 20st - 16 av dem är bolåneansökningar och försvinner i augusti, innan augusti försvinner 9 st (lånelöfteansökningar hos olika banker och förmedlare).</p><p>Total skuldbörda: 720 000SEK </p><p></p><p><strong>Hur det kommer se ut när UC har uppdaterats med nya deklarationsuppgifter och när mina extra amorteringar har räknats bort</strong></p><p></p><p>Risk: Oklart</p><p>Inkomst: 257 000SEK</p><p>Underskott: 93 000SEK</p><p>Antal FF: 19 st</p><p>Total skuldbörda: 500 000SEK</p><p></p><p>Enligt kalkylatorn hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/57" target="_blank">Collector</a> Bank behöver jag komma ner till 470 000SEK för att kunna samla ihop mina lån. Men jag har lite som inte syns på UC, bland annat SMSpengar 30 000SEK, KLARNA 50 000SEK, <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9016" target="_blank">Monetti</a> 20 000SEK. </p><p></p><p>Min inkomst för 2021, den som inte är deklarerad då, ligger på 330 000SEK i grundlön, sen är det OB, provision osv på det. Lär landa på runt 380 000SEK, men det är ju inget som bankerna kommer se.</p><p></p><p>Jag antar att mina chanser på samlingslån är körda pga min arbetslöshet förra året, men jag tänker att bankerna kanske *ändå* kan gå med på att samla lån om man visar lönespecar osv.</p><p></p><p>Sen till mitt trådfrågenamn då, är det bättre att samla lån genom Reduce eller Anyfin? De verkar ha högre krav än vad t.ex. Collector Bank har.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skuldmannen87, post: 244200, member: 4233"] Hej, förmodligen kommer det inte gå som jag tänkt med mitt samlingslån i år eftersom jag blev arbetslös förra året och det syns tydligt på deklarationen för 2020. Gick från 389k till 257k. [B]Som det ser ut just nu på UC [/B] Risk 20.6% Inkomst: 389 000SEK Underskott: 130 000SEK Antal FF: 20st - 16 av dem är bolåneansökningar och försvinner i augusti, innan augusti försvinner 9 st (lånelöfteansökningar hos olika banker och förmedlare). Total skuldbörda: 720 000SEK [B]Hur det kommer se ut när UC har uppdaterats med nya deklarationsuppgifter och när mina extra amorteringar har räknats bort[/B] Risk: Oklart Inkomst: 257 000SEK Underskott: 93 000SEK Antal FF: 19 st Total skuldbörda: 500 000SEK Enligt kalkylatorn hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/57"]Collector[/URL] Bank behöver jag komma ner till 470 000SEK för att kunna samla ihop mina lån. Men jag har lite som inte syns på UC, bland annat SMSpengar 30 000SEK, KLARNA 50 000SEK, [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9016"]Monetti[/URL] 20 000SEK. Min inkomst för 2021, den som inte är deklarerad då, ligger på 330 000SEK i grundlön, sen är det OB, provision osv på det. Lär landa på runt 380 000SEK, men det är ju inget som bankerna kommer se. Jag antar att mina chanser på samlingslån är körda pga min arbetslöshet förra året, men jag tänker att bankerna kanske *ändå* kan gå med på att samla lån om man visar lönespecar osv. Sen till mitt trådfrågenamn då, är det bättre att samla lån genom Reduce eller Anyfin? De verkar ha högre krav än vad t.ex. Collector Bank har. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samla lån genom Reduce/Anyfin - är det bättre?
Topp