Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samla lån 500k

Hej,

vad tror ni om våra chanser att kunna samla 500k i lån? Det är jag och min sambo som ska söka.

Mina förutsättningar;
Inkomst 393k
Uc risk 1.5
FF 6st
Blanco 580k
Bolån 615.000

Min sambo;
Inkomst 270k
Uc risk under 0.8
FF 3st
Blanco 240k
Bolån 615.000

Varav 90k av våra blanco är tillsammans.

Ni kommer få erbjudanden var så säker. Anledningen till detta är att ni är 2 som söker.

500k kommer ni nog kunna få. Bland annat från Collector. Har ni bra räntor? Hur många utspridda lån är det? Ni skulle ju även kunna göra varsin ansökan för att samla så mycket som möjligt.

500k kommer ni nog kunna få. Bland annat från Collector. Har ni bra räntor? Hur många utspridda lån är det? Ni skulle ju även kunna göra varsin ansökan för att samla så mycket som möjligt.
500 vore ju skitbra, iallafall om man får en skaplig ränta. Det är 4 lån, med ränta på 3 av lånen mellan 5 och 7% sen det sista är med 10% ränta på Collector.

500 vore ju skitbra, iallafall om man får en skaplig ränta. Det är 4 lån, med ränta på 3 av lånen mellan 5 och 7% sen det sista är med 10% ränta på Collector.

Aha, det var så pass ”låga” räntor ändå. Testa, det kan gå. Kanske får ni ta ett lån med lite högre ränta till att börja med för att sanera lite och därefter göra en ny sökning efter 6 månader.

Hej! En liten uppdatering för er som vill veta.

Vi sökte på 500.000 via advisa, fick bara ett förslag på hela beloppet, via komplett bank med 13% ränta. Men fick även 3 st förslag på 400.000 och 450.000, vi valde nordax på 400.000 med en ränta på 6.4%. Samtidigt så hörde jag av mig till bankerna jag redan hade lån hos, och försökte få ner räntan lite. Marginalen hade ingen möjlighet till räntesänkning då jag fick en för inte allt för länge sen.

MEN Collector där jag hade en ränta på 15%, erbjöd sig att kolla om räntesänkning med den UC dom hade fått på mig via advisa och fick glada nyheter att dom kunde sänka min ränta till 5.2% OCH erbjuda mig 160.000 till och slå ihop de båda lånen till ett lån.

Hej! En liten uppdatering för er som vill veta.

Vi sökte på 500.000 via advisa, fick bara ett förslag på hela beloppet, via komplett bank med 13% ränta. Men fick även 3 st förslag på 400.000 och 450.000, vi valde nordax på 400.000 med en ränta på 6.4%. Samtidigt så hörde jag av mig till bankerna jag redan hade lån hos, och försökte få ner räntan lite. Marginalen hade ingen möjlighet till räntesänkning då jag fick en för inte allt för länge sen.

MEN Collector där jag hade en ränta på 15%, erbjöd sig att kolla om räntesänkning med den UC dom hade fått på mig via advisa och fick glada nyheter att dom kunde sänka min ränta till 5.2% OCH erbjuda mig 160.000 till och slå ihop de båda lånen till ett lån.

du menar 10% på collector...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp