- Meddelanden
- 96
- Mottagna reaktioner
- 57
- Poäng
- 167
Hej, har läst i olika trådar att ett par av er lyckats med att byta bank till Nordea, att de tagit över både bolån och blancolån, i gengäld har ni lockat med bra lön och tjänstepension. Jag har ett fysiskt möte imorgon med Nordea och önskar att de tar över mitt bolån på 1,9 miljoner ( inget övervärde i huset ) och mina blanco som är cirka 1,5 miljoner. Jag ringde Nordea och berättade om mina förutsättningar och de tycke det var värt att ta ett möte, jag nämnde dock inte hur skulderna är fördelade.
Min stora funderare är hur de ser på lån utanför UC och om jag ska ta upp dessa, gör de mer kreditupplysning än bara UC, jag har idag 1,24 miljoner på UC i blanco och en kredit på Ferratum på 40 tusen fullt utnyttjad. Utanför UC 50 Brixio, 50 Klarna och 30 Fairlo.
Hur ser de på krediten hos Ferratum och bör jag nämna lånen utanför UC ?
Jag har en lön på 70 tusen och tjänstepension 430 tusen...
UC just nu 2.2 (4 ff)
Uppskattar verkligen alla råd =)
Min stora funderare är hur de ser på lån utanför UC och om jag ska ta upp dessa, gör de mer kreditupplysning än bara UC, jag har idag 1,24 miljoner på UC i blanco och en kredit på Ferratum på 40 tusen fullt utnyttjad. Utanför UC 50 Brixio, 50 Klarna och 30 Fairlo.
Hur ser de på krediten hos Ferratum och bör jag nämna lånen utanför UC ?
Jag har en lön på 70 tusen och tjänstepension 430 tusen...
UC just nu 2.2 (4 ff)
Uppskattar verkligen alla råd =)