Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Saldo, två krediter på en gång?

Någon här som har två krediter beviljade på saldo? Jag har sedan tidigare beviljat 20000 och sökte igen via klara län och fick då erbjudande om 5000 via saldo. Dom körde kredits och sen fick jag välja konto för utbetalning.
nån mer som har varit med om det?

Någon här som har två krediter beviljade på saldo? Jag har sedan tidigare beviljat 20000 och sökte igen via klara län och fick då erbjudande om 5000 via saldo. Dom körde kredits och sen fick jag välja konto för utbetalning.
Jag har 2 krediter, 5000:- x2 och en på 20.000:- hos dom. Så 3 lån totalt

Någon som fått beviljat av dem på senaste tiden?

jag har också Saldo, som jag tog för att ta bort en dyrare kredit för några månader sedan. Har inte heller bra förutsättnigar.
Medel på creditsafe. Om dom nu tar det.

Vet inte varför jag blev beviljad men det var tacksamt, eftersom jag hade ferratum innan och betalade mer än dubbelt så mycket.
~ 670 K skuld
~ 450 000 årsinkomst
~ Hos bisnode vet jag inte vad jag har, men borde vara dåligt

Ser fram mot skatteåterbäringen, trots jämkning borde det klonka in en del

Hur långt emellan lånen som du fått var det?

Vet nån om de skickar faktura via epost, brev el kivra? Satte upp autogiro nu men men

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp