Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sökta kortkrediter

Fick mitt St1 kort i fredags per post, en vecka efter att jag ansökt. Togs ingen UC på mig, var Bisnode dom använde.

Hur mycket fick du i kredit, är det någon idé att söka med sämre ekonomi ?

Blev 8000 i kredit, verkar vara deras standardupplägg.
Har ingen aning om vad dom kräver för inkomster. Jag har bra inkomst men väldigt mkt ränteavdrag. Vad är sämre ekonomi ungefär?

Har ingen aning om vad dom kräver för inkomster. Jag har bra inkomst men väldigt mkt ränteavdrag. Vad är sämre ekonomi ungefär?

260.000 om året och stort underskott. Har du tänkt köpa bensin eller ska du ta ut det i presentkort?

Kan du använda kontanter för 8000?

260.000 om året och stort underskott. Har du tänkt köpa bensin eller ska du ta ut det i presentkort?

I deras upplysning kollade dom bara vad som var kvar efter att underskottet dragits av från inkomsten.
Jag skulle tro att du blir godkänd :)
Vet inte vad jag tänkt. Går det att ta ut presentkort är det intressant. Och bensin går alltid åt.

ST1 och UC

Sökte i Måndags fick UC igår, godkänd så klart, stod i meddelande från dem "välkommen som kortkund hos ST1"
Men tänkte bara säga att de slutat med Bisnode, iaf om du söker brev vägen(då är det de själva som bedömer ansökan).
Men söker du via bank id så är det outsorcat, så då kanske det är Bisnode.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp