Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Söka lån inatt dårå!

Inatt smäller det! 00:01 blir jag av med min sista anmärkning! Har dock bäddat lite dåligt för mig själv. 2 maxade krediter på totalt 50000. 43000 i blanco samt 9ff. Samt en jävla massa utanför uc. Kan ej vänta ut ff då många fakturor förfallit. 300k inkomst. 7.0 i betyg just nu. Hoppas inte den sticker iväg bara är så orolig!! Söker nog inatt omedelbart 00:01 ifall inte mitt betyg är 20+

Inatt smäller det! 00:01 blir jag av med min sista anmärkning! Har dock bäddat lite dåligt för mig själv. 2 maxade krediter på totalt 50000. 43000 i blanco samt 9ff. Samt en jävla massa utanför uc. Kan ej vänta ut ff då många fakturor förfallit. 300k inkomst. 7.0 i betyg just nu. Hoppas inte den sticker iväg bara är så orolig!! Söker nog inatt omedelbart 00:01 ifall inte mitt betyg är 20+

Spännande hoppas du får inte så dålig 00.01 , jag söker med om några dagar

Finns nog en risk att betyget ökar när anmärkningen försvinner. För att efter ett tag bli mer rättvisande. Men ja, UC är lite nyckfullt, så det blir spännande. Lycka till!

Finns nog en risk att betyget ökar när anmärkningen försvinner. För att efter ett tag bli mer rättvisande. Men ja, UC är lite nyckfullt, så det blir spännande. Lycka till!
Ne hoppas inte då blire svårt! Dock kan man få lån med högt betyg beroende på kalkyl osv så vi få se vad som sker senare inatt

Spännande. Du har i princip inga lån så tror du får bud.

Du kommer förmodligen få en hel del bra erbjudanden. Lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp