Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Söka hos befintlig bank - Collector eller försöka med långivare
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Benniebrrr" data-source="post: 479615" data-attributes="member: 11653"><p>Har glädjande nyheter!</p><p></p><p>Collector bank ringde mig idag och sa de saknar mig som godtrogen kund och vill ha tillbaka mig. De såg min betalningshistorik på 7 månader var skött och såg att jag pålitlig.</p><p>Därav ville de samla mina två lån till ett lån som var tanken från första början. När jag gick över <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9041" target="_blank">Sambla</a> så blev det nekat av deras robotar på automatik och därför de missade min ansökan i december…</p><p>Men nu har jag fått beviljat 500k.</p><p>Går från betalning 11k i månaden till 8.5k i månaden.</p><p>3 lån till 2 lån.</p><p>9.2% ( vet att det är högt men jag har inte mycket val i min situation jag satt mig i)</p><p>Sen 15 års återbetalning då för månadskostnaden är mitt största fokus i detta läge!</p><p>De betalar mina andra lån åt mig som krav. Inga konstigheter för mig.</p><p>Så jag är oerhört överlycklig stt jag lyckades och som tips från coachen är att ringa direkt istället än att gå igenom låneförmedlare för större chans i detta läge om ni har bra historik med er bank.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Benniebrrr, post: 479615, member: 11653"] Har glädjande nyheter! Collector bank ringde mig idag och sa de saknar mig som godtrogen kund och vill ha tillbaka mig. De såg min betalningshistorik på 7 månader var skött och såg att jag pålitlig. Därav ville de samla mina två lån till ett lån som var tanken från första början. När jag gick över [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9041"]Sambla[/URL] så blev det nekat av deras robotar på automatik och därför de missade min ansökan i december… Men nu har jag fått beviljat 500k. Går från betalning 11k i månaden till 8.5k i månaden. 3 lån till 2 lån. 9.2% ( vet att det är högt men jag har inte mycket val i min situation jag satt mig i) Sen 15 års återbetalning då för månadskostnaden är mitt största fokus i detta läge! De betalar mina andra lån åt mig som krav. Inga konstigheter för mig. Så jag är oerhört överlycklig stt jag lyckades och som tips från coachen är att ringa direkt istället än att gå igenom låneförmedlare för större chans i detta läge om ni har bra historik med er bank. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Söka hos befintlig bank - Collector eller försöka med långivare
Topp