Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Så ledsen.. :,(
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lilla jag" data-source="post: 54126" data-attributes="member: 3394"><p>Hej här är ytterligare en tjej 33 år gamal. Har haft spel missbruk sen 3-4 år nu. Har spelat bort ca 800000- 1 miljon. Och även tagit lån i min sambos namn. Har varit deprimerad och haft väldigt bra stunder imellan åt i mitt liv men jag har kännt att något är fel på mig. Men har kämpat på i allt elände som har varit med dödsfall , sjukdomar och även men massa annat som verkligen har tärt på mig. har varit sjukskriven i omgångar inte bra nu i spelandet utan många åt tillbaka. Är sjukskriven just nu oxå. Har gått och pratat me det har blivit några gånger om det som är just då aldrig gått till botten med allt. Och jag har gått till läkaren själv varje gång . Men nu o somras så orkade jag inte längre. Gick mer till vårdcentralen berättade om allt, grinade o berättade att jag ville ta mitt liv.jag gick innan min sambo o dotter hade vaknat. Skickade ett sms till min sambo som har vetat detta med spelandet och lite annat, att jag orkar inte mer. Väl nere på vårdcentralen vill läkaren skicka mig till pyskakuten och min sambo körde in mig. Han va med på mötet och det va första gången som har va med och såg hur det va. Fick med mih medicin hem som jag skulle äta för att bli bättre. Min sambo va lite arg o bestämd där inne och förstod inte vad dom höll på med. Efter 10 dagar hade jag återbesök fick träffa en annan läkare där som va mycket bättre. Hon skickade remiss till vårdcentralen . Fick en till tid till läkare på vårdcentalen och vilken bra läkare för första gången lyssnade någon på mig o min sambo . Hon ville mig väl o skulle ta tag i detta. Hon sjukskrev mig. Skickade mig till kurator så hon skulle hjälpa oss med ekonomin och förmedla något med kommunen o. Spelmissbruket. Nästa gång jag va där fick jag göra något test svara på massa frågor. Och sen sa hon d va detta jag förstod av vårt samtal förra gången. Troligtvis är bipolär. Så nu är remiss skickat till pysk affekt. För nu ska jag gå en utredning. Och för första gånger känner jag stympning. Tog mig på allvar när jag sa att något är riktigt fel på mig. Och det som är skönt är att min sambo är med mig hela vägen nu på läkarbesök o annat. Och vi väntar även en lite bebis nu som är 10 veckor gamal. Så jag ser ljust på framtiden. Känns som äntligen får jag hjälp med mina demoner som spökat sen 15 år tillbaka. Ville bara dela med mig och söga att du är inte ensam.men man känner sig så ensam just nu och då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lilla jag, post: 54126, member: 3394"] Hej här är ytterligare en tjej 33 år gamal. Har haft spel missbruk sen 3-4 år nu. Har spelat bort ca 800000- 1 miljon. Och även tagit lån i min sambos namn. Har varit deprimerad och haft väldigt bra stunder imellan åt i mitt liv men jag har kännt att något är fel på mig. Men har kämpat på i allt elände som har varit med dödsfall , sjukdomar och även men massa annat som verkligen har tärt på mig. har varit sjukskriven i omgångar inte bra nu i spelandet utan många åt tillbaka. Är sjukskriven just nu oxå. Har gått och pratat me det har blivit några gånger om det som är just då aldrig gått till botten med allt. Och jag har gått till läkaren själv varje gång . Men nu o somras så orkade jag inte längre. Gick mer till vårdcentralen berättade om allt, grinade o berättade att jag ville ta mitt liv.jag gick innan min sambo o dotter hade vaknat. Skickade ett sms till min sambo som har vetat detta med spelandet och lite annat, att jag orkar inte mer. Väl nere på vårdcentralen vill läkaren skicka mig till pyskakuten och min sambo körde in mig. Han va med på mötet och det va första gången som har va med och såg hur det va. Fick med mih medicin hem som jag skulle äta för att bli bättre. Min sambo va lite arg o bestämd där inne och förstod inte vad dom höll på med. Efter 10 dagar hade jag återbesök fick träffa en annan läkare där som va mycket bättre. Hon skickade remiss till vårdcentralen . Fick en till tid till läkare på vårdcentalen och vilken bra läkare för första gången lyssnade någon på mig o min sambo . Hon ville mig väl o skulle ta tag i detta. Hon sjukskrev mig. Skickade mig till kurator så hon skulle hjälpa oss med ekonomin och förmedla något med kommunen o. Spelmissbruket. Nästa gång jag va där fick jag göra något test svara på massa frågor. Och sen sa hon d va detta jag förstod av vårt samtal förra gången. Troligtvis är bipolär. Så nu är remiss skickat till pysk affekt. För nu ska jag gå en utredning. Och för första gånger känner jag stympning. Tog mig på allvar när jag sa att något är riktigt fel på mig. Och det som är skönt är att min sambo är med mig hela vägen nu på läkarbesök o annat. Och vi väntar även en lite bebis nu som är 10 veckor gamal. Så jag ser ljust på framtiden. Känns som äntligen får jag hjälp med mina demoner som spökat sen 15 år tillbaka. Ville bara dela med mig och söga att du är inte ensam.men man känner sig så ensam just nu och då. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Så ledsen.. :,(
Topp