Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Så ledsen.. :,(
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="weroo83" data-source="post: 54113" data-attributes="member: 935"><p>Om det hade varit så lätt att bara ta tag i problemet så hade det varit bra. Tyvärr funkar det inte så. </p><p>Hur vet man att man är på botten då? Det kan väl alltid bli värre? </p><p></p><p>Kanonbra för dig att du kunde bli spelfri helt själv. Men jag tror iallafall inte att man kan bli spelfri helt på sin egen hand. Jag tror man behöver stöttning och förståelse av närstående. men även av andra spelmissbrukare, att man skulle må sämre av att höra andras livsöden tror jag inte på. Snarare blir det lättare för en själv att inse att man har problem och att det inte är omöjligt att bli spelfri. </p><p></p><p>Jag tror inte att man kan ta tag i alla problem på samma gång. Utan en sak i taget, det viktigaste är ens välmående. Och att sluta spela kommer ju göra att man mår bättre (iallafall efter en liten spelfri tid). </p><p>Sen när man mår bra kan man börja jobba, och därefter kan man jobba på sina skulder.</p><p></p><p>Det är inte alla som blir av med skulder genom löneutmätning, inte jag iallafall. Har man som jag en massa olika lån (smslånen och blancolån) så äts löneutmätningen upp av deras stora räntor. Jag har haft löneutmätning i 4 år. Skulderna har minskat med 0 kr. Närmare 200 tusen har de dragit från min lön, men det har inte hjälpt. </p><p>Då kan det vara väldigt svårt att se framåt och sluta grina. </p><p>För vi gör så gott vi kan men det hjälper inte. Men jag är spelfri iallafall och det är huvudsaken! Ett problem i taget... </p><p></p><p>Jag säger grattis till din Spelfrihet men lite sympati och ödmjukhet från din sida hade inte skadat. Vi ska väl stötta varandra och inte tvärtom.!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="weroo83, post: 54113, member: 935"] Om det hade varit så lätt att bara ta tag i problemet så hade det varit bra. Tyvärr funkar det inte så. Hur vet man att man är på botten då? Det kan väl alltid bli värre? Kanonbra för dig att du kunde bli spelfri helt själv. Men jag tror iallafall inte att man kan bli spelfri helt på sin egen hand. Jag tror man behöver stöttning och förståelse av närstående. men även av andra spelmissbrukare, att man skulle må sämre av att höra andras livsöden tror jag inte på. Snarare blir det lättare för en själv att inse att man har problem och att det inte är omöjligt att bli spelfri. Jag tror inte att man kan ta tag i alla problem på samma gång. Utan en sak i taget, det viktigaste är ens välmående. Och att sluta spela kommer ju göra att man mår bättre (iallafall efter en liten spelfri tid). Sen när man mår bra kan man börja jobba, och därefter kan man jobba på sina skulder. Det är inte alla som blir av med skulder genom löneutmätning, inte jag iallafall. Har man som jag en massa olika lån (smslånen och blancolån) så äts löneutmätningen upp av deras stora räntor. Jag har haft löneutmätning i 4 år. Skulderna har minskat med 0 kr. Närmare 200 tusen har de dragit från min lön, men det har inte hjälpt. Då kan det vara väldigt svårt att se framåt och sluta grina. För vi gör så gott vi kan men det hjälper inte. Men jag är spelfri iallafall och det är huvudsaken! Ett problem i taget... Jag säger grattis till din Spelfrihet men lite sympati och ödmjukhet från din sida hade inte skadat. Vi ska väl stötta varandra och inte tvärtom.! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Så ledsen.. :,(
Topp