Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Sänka underskottet eller inte ?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jazzyfizzle" data-source="post: 125903" data-attributes="member: 4334"><p>Hej alla jag är på jakt efter ett blancolån på ca 230.000. </p><p></p><p>Men först mina förutsättningar just nu:</p><p>Årsinkomst: 400.000</p><p>Blancolån: 320.000</p><p>Krediter: totalt 34.000</p><p>FF: 13 kvar sista försvinner 17 juni</p><p>Underskott av kapital: 175.000 (jag vet sjuuuukt högt)</p><p>Uc-risk: 27.2 % (ossååå sjuuuukt höögt.</p><p></p><p>Får tillbaka 46.000 kr på skatterbäringen ( om jag inte justerar ner mitt underskott av kapital)</p><p></p><p>Bör jag sänka underskottet till 99.000 och få tillbaka ca. 30.000 kr och med detta betala bort mina krediter eller tror ni banker som remember (dessa jag tänkt ska nappa via låneförmedlare) kommer acceptera underskottet på 175.000? Då landar min årsinkomst på 225.000.</p><p></p><p>Vad tror och tycker ni på forumet ? Kom gärna med tips o råd eller egna erfarenheter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jazzyfizzle, post: 125903, member: 4334"] Hej alla jag är på jakt efter ett blancolån på ca 230.000. Men först mina förutsättningar just nu: Årsinkomst: 400.000 Blancolån: 320.000 Krediter: totalt 34.000 FF: 13 kvar sista försvinner 17 juni Underskott av kapital: 175.000 (jag vet sjuuuukt högt) Uc-risk: 27.2 % (ossååå sjuuuukt höögt. Får tillbaka 46.000 kr på skatterbäringen ( om jag inte justerar ner mitt underskott av kapital) Bör jag sänka underskottet till 99.000 och få tillbaka ca. 30.000 kr och med detta betala bort mina krediter eller tror ni banker som remember (dessa jag tänkt ska nappa via låneförmedlare) kommer acceptera underskottet på 175.000? Då landar min årsinkomst på 225.000. Vad tror och tycker ni på forumet ? Kom gärna med tips o råd eller egna erfarenheter. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Sänka underskottet eller inte ?
Topp