Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Rocker Kredit
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Milou" data-source="post: 333144" data-attributes="member: 5269"><p>Fick mail av Rocker:</p><p></p><p>Personligt erbjudande - ytterligare möjlighet att fylla på ditt Rockerkort kostnadsfritt</p><p></p><p>Det här är ett erbjudande till våra trognaste Rockerkunder och du är en av dem. Du har nu möjlighet att aktivera det kostnadsfria kreditutrymmet, 5 000 kr, oavsett vilket paket du har idag.</p><p></p><p>Vi kommer under hösten att förbättra våra Rockerpaket och införa en kostnadsfri kredit, Rocker Extra, 3 000 kr i kredit för Pluskunder och 5 000 kr i kredit för Premiumkunder.</p><p></p><p></p><p>Vi gör detta för att många av våra kunder har önskat ytterligare en insättningsmetod som tillägg till Swish och Sparkonto. I en tid av skenande el- och matpriser kan det också vara bra att ha en buffert tillgänglig.</p><p></p><p></p><p>Rocker Extra är helt kostnadsfri. Efter den 10 oktober 2022 kommer Rocker Extra enbart att ingå i våra Plus- och Premiumpaket.</p><p></p><p>Till erbjudandet</p><p></p><p>Är det verkligen helt kostnadsfritt?</p><p></p><p>Ja, ingen ränta och ingen anslutningsavgift (se räkneexempel ovan). Det har snabbt blivit tuffare tider och därför vill vi erbjuda alla befintliga kunder möjligheten att aktivera den kostnadsfria krediten fram till 10 oktober. Därefter kommer detta erbjudande endast att vara tillgängligt för våra Plus- och Premiumkunder.</p><p></p><p>Vad händer om jag inte utnyttjar erbjudandet innan 10 oktober?</p><p></p><p>Du kommer fortfarande att kunna ta del av erbjudandet om du tecknar dig för Rocker Plus eller Premium. Är du Plus- eller Premiumkund ingår flera andra fördelar, t ex högre sparränta, Rocker Touch (betalkort med fingeravtrycksläsare istället för PIN-kod) och en fördelaktig reseförsäkring.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Vad händer efter 10 oktober om jag är Standardkund och har aktiverat Rocker Extra?</p><p></p><p>Har du aktiverat erbjudandet innan den 10 oktober kommer krediten att vara kostnadsfri även efter 10 oktober.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Finns några krav för att få Rocker Extra?</p><p></p><p>Du måste vara Rockerkund, vara minst 20 år och inte ha några betalningsanmärkningar. Vi gör även en sedvanlig kreditbedömning.</p><p></p><p></p><p>Varför får jag det här erbjudandet?</p><p></p><p>237 000 svenskar använder idag Rocker. Från våra användare får vi kontinuerlig feedback för att utveckla våra produkter och tjänster och ett av de vanligaste önskemålen har varit att ha ytterligare ett kostnadsfritt sätt att fylla på sitt kort.</p><p></p><p>Rocker Extra är en kostnadsfri kredit och en förmån vi kommer att erbjuda våra trognaste kunder. Från och med den 10 oktober 2022 kommer detta erbjudande att vara begränsat till Plus- och Premiumkunder. Du som är Rockerkund idag har därför exklusiv möjlighet att ta del av erbjudandet om du aktiverar det innan den 10 oktober.</p><p></p><p>Till erbjudandet</p><p>Rocker förbehåller sig rätten att begränsa erbjudandet.</p><p></p><p></p><p></p><p>Det "roliga" i det hela är att jag är INTE en trogen kund! Jag sökte kortet för längre sedan, fick inte kredit. Så trist att de gör så här som ett sätt att locka in folk, och kalla dem trogna kunder?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Milou, post: 333144, member: 5269"] Fick mail av Rocker: Personligt erbjudande - ytterligare möjlighet att fylla på ditt Rockerkort kostnadsfritt Det här är ett erbjudande till våra trognaste Rockerkunder och du är en av dem. Du har nu möjlighet att aktivera det kostnadsfria kreditutrymmet, 5 000 kr, oavsett vilket paket du har idag. Vi kommer under hösten att förbättra våra Rockerpaket och införa en kostnadsfri kredit, Rocker Extra, 3 000 kr i kredit för Pluskunder och 5 000 kr i kredit för Premiumkunder. Vi gör detta för att många av våra kunder har önskat ytterligare en insättningsmetod som tillägg till Swish och Sparkonto. I en tid av skenande el- och matpriser kan det också vara bra att ha en buffert tillgänglig. Rocker Extra är helt kostnadsfri. Efter den 10 oktober 2022 kommer Rocker Extra enbart att ingå i våra Plus- och Premiumpaket. Till erbjudandet Är det verkligen helt kostnadsfritt? Ja, ingen ränta och ingen anslutningsavgift (se räkneexempel ovan). Det har snabbt blivit tuffare tider och därför vill vi erbjuda alla befintliga kunder möjligheten att aktivera den kostnadsfria krediten fram till 10 oktober. Därefter kommer detta erbjudande endast att vara tillgängligt för våra Plus- och Premiumkunder. Vad händer om jag inte utnyttjar erbjudandet innan 10 oktober? Du kommer fortfarande att kunna ta del av erbjudandet om du tecknar dig för Rocker Plus eller Premium. Är du Plus- eller Premiumkund ingår flera andra fördelar, t ex högre sparränta, Rocker Touch (betalkort med fingeravtrycksläsare istället för PIN-kod) och en fördelaktig reseförsäkring. Vad händer efter 10 oktober om jag är Standardkund och har aktiverat Rocker Extra? Har du aktiverat erbjudandet innan den 10 oktober kommer krediten att vara kostnadsfri även efter 10 oktober. Finns några krav för att få Rocker Extra? Du måste vara Rockerkund, vara minst 20 år och inte ha några betalningsanmärkningar. Vi gör även en sedvanlig kreditbedömning. Varför får jag det här erbjudandet? 237 000 svenskar använder idag Rocker. Från våra användare får vi kontinuerlig feedback för att utveckla våra produkter och tjänster och ett av de vanligaste önskemålen har varit att ha ytterligare ett kostnadsfritt sätt att fylla på sitt kort. Rocker Extra är en kostnadsfri kredit och en förmån vi kommer att erbjuda våra trognaste kunder. Från och med den 10 oktober 2022 kommer detta erbjudande att vara begränsat till Plus- och Premiumkunder. Du som är Rockerkund idag har därför exklusiv möjlighet att ta del av erbjudandet om du aktiverar det innan den 10 oktober. Till erbjudandet Rocker förbehåller sig rätten att begränsa erbjudandet. Det "roliga" i det hela är att jag är INTE en trogen kund! Jag sökte kortet för längre sedan, fick inte kredit. Så trist att de gör så här som ett sätt att locka in folk, och kalla dem trogna kunder? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Kreditkort
Rocker Kredit
Topp