Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Rock bottom till slut
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maki" data-source="post: 370174" data-attributes="member: 5589"><p>Ja, håller med att man själv ska ta initiativ och ringa. Det hjälper inte att mejla här och där. När pappas hyravtal blev uppsagt förra året hjälpte det inte alls att mejla. Fick bara samma svar, att de inte kan göra något och att vi måste flytta inom 3 månader.</p><p>Det var också semestertider så ingen brydde sig typ. Jag ringde runt till olika myndigheter och hyresvärden men det hjälpte inte heller då alla skulle på semester. Jag lyckades få till ett mötte till slut efter flera samtal med hyresvärden. De sa att de går med på möte men att vi ska vara bereda på att flytta ändå. De skulle ta beslut på själva mötte om vi skulle få chans eller inte. Det jobbiga var också att hon vi skulle ha möte med skulle ha semester så vi fick vänta i 2 månader innan vi skulle träffa dem. Men efter 1:30h möte med dem lyckades jag få dem att ge oss en bo kvar avtal.</p><p></p><p>Så, ja det kanske ser hopplöst och kört ut men man måste vara jobbig och ringa. Jag förstår att man mår piss och att man inte orkar och tycker det är hemskt att man inte får hjälp. Min pappa har svår psykisk ohälsa och ska egentligen sitta inne och få hjälp. Men när jag ringer och berättar hur han beter sig så säger de att de inte kan tvinga någon till psyket. Det måste först hända något för att de ska ta in honom. Han va till och med ibland aggressiv mot mig och min lilla syster. Jag ringde då flera gånger till psykiatri och sa att jag kommer se dem som ansvariga om det händer något till min syster. De tog in honom till sist men släppte honom efter några veckor när han blev lite bättre och då blev han sämre igen. Så till och med i såna fall hjälper ingen dig om man själv inte är jobbig och söker hjälp. Jag fick kämpa istället för honom med hyresvärden och försäkringskassa för att han ska få bostadsbidrag. Vi lyckades rädda hans lägenhet men han är nu väldigt dåligt och vet typ inte vad han gör. Ingen hjälper och jag orkar inte längre då jag själv har hamnat i ekonomiska problem och mår själv dåligt. Jag hoppas verkligen du samlar sista krafterna och försöker på något sätt rädda lägenheten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maki, post: 370174, member: 5589"] Ja, håller med att man själv ska ta initiativ och ringa. Det hjälper inte att mejla här och där. När pappas hyravtal blev uppsagt förra året hjälpte det inte alls att mejla. Fick bara samma svar, att de inte kan göra något och att vi måste flytta inom 3 månader. Det var också semestertider så ingen brydde sig typ. Jag ringde runt till olika myndigheter och hyresvärden men det hjälpte inte heller då alla skulle på semester. Jag lyckades få till ett mötte till slut efter flera samtal med hyresvärden. De sa att de går med på möte men att vi ska vara bereda på att flytta ändå. De skulle ta beslut på själva mötte om vi skulle få chans eller inte. Det jobbiga var också att hon vi skulle ha möte med skulle ha semester så vi fick vänta i 2 månader innan vi skulle träffa dem. Men efter 1:30h möte med dem lyckades jag få dem att ge oss en bo kvar avtal. Så, ja det kanske ser hopplöst och kört ut men man måste vara jobbig och ringa. Jag förstår att man mår piss och att man inte orkar och tycker det är hemskt att man inte får hjälp. Min pappa har svår psykisk ohälsa och ska egentligen sitta inne och få hjälp. Men när jag ringer och berättar hur han beter sig så säger de att de inte kan tvinga någon till psyket. Det måste först hända något för att de ska ta in honom. Han va till och med ibland aggressiv mot mig och min lilla syster. Jag ringde då flera gånger till psykiatri och sa att jag kommer se dem som ansvariga om det händer något till min syster. De tog in honom till sist men släppte honom efter några veckor när han blev lite bättre och då blev han sämre igen. Så till och med i såna fall hjälper ingen dig om man själv inte är jobbig och söker hjälp. Jag fick kämpa istället för honom med hyresvärden och försäkringskassa för att han ska få bostadsbidrag. Vi lyckades rädda hans lägenhet men han är nu väldigt dåligt och vet typ inte vad han gör. Ingen hjälper och jag orkar inte längre då jag själv har hamnat i ekonomiska problem och mår själv dåligt. Jag hoppas verkligen du samlar sista krafterna och försöker på något sätt rädda lägenheten. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Rock bottom till slut
Topp