Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Revolut eller Lunar bank

Hej kommer troligtvis släppa alla mina skulder till krm denna månad, och börja spara undan till att kunna betala elräkningar och liknande till vintern.

Någon som har erfarenhet av vilket som är bästa alternativet för att lyckas "gömma" undan ett litet kapital? Har idag Lunar bank men funkar revolut bättre?

Ingen av dem utreds av KFM såvida de inte får skäl att tro att du har pengar där.
Om du t ex handlar mycket med krypto eller tjänar mycket ränta.

Har någon seb som inte lyckas toppa upp revolut med apple pay?

Om man har utmätning , vågar man ha ett lunarkort med sparpengar i sitt eget namn ?

Jag har läst här på forumet att många som har skulder är oroliga att kronofogden ska ta pengar från deras konto så jag undrar om det finns någon här på forumet som har varit med om det ??

Jag har läst här på forumet att många som har skulder är oroliga att kronofogden ska ta pengar från deras konto så jag undrar om det finns någon här på forumet som har varit med om det ??
Dom tog 6500 kr från mitt lönekonto i på min egna bank en gång . Därför jag undrar om man kan komma undan med sparpengar på någon annan bank , tex lunar eller rocker osv ?

Dom tog 6500 kr från mitt lönekonto i på min egna bank en gång . Därför jag undrar om man kan komma undan med sparpengar på någon annan bank , tex lunar eller rocker osv ?
Absolut, då förstår jag dig.Hoppas du hittar ett bra sätt.Kanske bra att ha lite små summor på olika ställen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp