- Meddelanden
- 891
- Mottagna reaktioner
- 551
- Poäng
- 577
Har ett privatlån hos Resurs och fick i dagarna hem ett erbjudande med kampanjkod att ansöka om deras kreditkort på max 50000:-. Fyllde man ej i något belopp så antar de att ansökan avser 10000:-.
När jag går in på mina sidor så ligger ett konto för kreditkort upplagt på mig sedan några dagar, men står 0 beviljad kredit, utnyttjad kredit 0 kr osv..
Vet någon om man är förbeviljad lägsta beloppet (10000
i och med detta erbjudande? Annars, varför har de lagt upp ett konto fast jag ej ansökt?
Det kliar i fingrarna att skicka in ansökan då jag behöver reparera bilen (är bilberoende) men kan inte betala för det nu hela summan. Har kämpat som en idiot att bli av med sms-lånen och vill inte ta nya sådana, detta är ett bättre alternativ i så fall. Får panik över att jag inte har råd att fixa bilen nu då jag snart har besiktning, samtidigt vill jag inte dra på mig en ny UC då jag på sikt avser att förbättra mina chanser till ett samlingslån för alla mina blancolån.
Nån som har fått samma och vet?
När jag går in på mina sidor så ligger ett konto för kreditkort upplagt på mig sedan några dagar, men står 0 beviljad kredit, utnyttjad kredit 0 kr osv..
Vet någon om man är förbeviljad lägsta beloppet (10000
i och med detta erbjudande? Annars, varför har de lagt upp ett konto fast jag ej ansökt?Det kliar i fingrarna att skicka in ansökan då jag behöver reparera bilen (är bilberoende) men kan inte betala för det nu hela summan. Har kämpat som en idiot att bli av med sms-lånen och vill inte ta nya sådana, detta är ett bättre alternativ i så fall. Får panik över att jag inte har råd att fixa bilen nu då jag snart har besiktning, samtidigt vill jag inte dra på mig en ny UC då jag på sikt avser att förbättra mina chanser till ett samlingslån för alla mina blancolån.
Nån som har fått samma och vet?