Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Resurs bank kreditkort erbjudande

Har ett privatlån hos Resurs och fick i dagarna hem ett erbjudande med kampanjkod att ansöka om deras kreditkort på max 50000:-. Fyllde man ej i något belopp så antar de att ansökan avser 10000:-.
När jag går in på mina sidor så ligger ett konto för kreditkort upplagt på mig sedan några dagar, men står 0 beviljad kredit, utnyttjad kredit 0 kr osv..

Vet någon om man är förbeviljad lägsta beloppet (10000:) i och med detta erbjudande? Annars, varför har de lagt upp ett konto fast jag ej ansökt?

Det kliar i fingrarna att skicka in ansökan då jag behöver reparera bilen (är bilberoende) men kan inte betala för det nu hela summan. Har kämpat som en idiot att bli av med sms-lånen och vill inte ta nya sådana, detta är ett bättre alternativ i så fall. Får panik över att jag inte har råd att fixa bilen nu då jag snart har besiktning, samtidigt vill jag inte dra på mig en ny UC då jag på sikt avser att förbättra mina chanser till ett samlingslån för alla mina blancolån.

Nån som har fått samma och vet?

Alltså, ring och fråga resurs..

om det är förbeviljat brukar beloppet vara förifyllt ..

Det brukar väl då stå att man är förbeviljad om man är det.

Men, Resurs brukar väl kreditbevaka sina kunder och då borde de inte behöva ta en ny UC.

På mig har Resurs tagit UC två gånger. Första när jag skaffade ett butikskort med kredit och den andra när jag åkte på en betalningsanmärkning.

Men de enda som med säkerhet kan säga något är nog Resurs Bank själva.

Det stämmer att Resurs Bank kreditbevakar ALLA sina kunder, så dom ser direkt om någon får en betalningsanmärkning alternativt skuldsaldo. Det hände mig när jag fick min betalningsanmärkning för ett antal år sedan och hade ett kreditkort hos dom. Dom spärrade kortet direkt, men lät mig dock fortsätta avbetala på skulden...

Ja jag får kolla med dom :)
När jag fick mitt privatlån som jag har där på 10000:- fick jag också hem i brevlådan ett erbjudande om det, lån på 10000:-, men det stod inget om förbeviljat där heller. Skickade in på en ren chansning, 10000:- kom in på mitt konto efter några dagar och ingen UC tagen. Hade inget hos dom innan. Tänkte om detta var så också. Men får kolla med dom, eller så chansar jag och skickar in! Har ju hela helgen på mig. Att fundera ;-)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp