Förtydliga:
Du har en befintlig kredit och vill utöver det ta ett lån, korrekt uppfattat?
för att du inte ska slösa vår tid ytterligare behöver du berätta om dina förutsättningar, dvs, inkomster, utgifter, skuldsaldon, befintliga lån etc. Omöjligt att svara om frågan ”hej jag heter Kalle och behöver ett lån” kommer utan något som helst underlag. Var tydlig så hjälper vi dig
Nej de har jag inte heller skrivit....?Man behöver väl inte ha ett kreditkort hos dom för att få lån där?
Remember har krav på att om man har kreditkort hos dem ska man ha skött sina inbetalningar x antal månader för att antingen få höja kredit eller för att få låna. Återigen- om man har kortet gäller detta. Annars är de ju inte relevant.Fast eftersom ingen verkar förstå kanske trådststarten är lite otydlig![]()

Eftersom du fortfarande drygar på vår tid och välvilja så önskar jag härmed lycka till. Om du får låna/utöka beror på tusentals faktorer, till exempel inkomst kontra utgift, ligga back en hundralapp eller en tusenlapp, förfrågningar etc. Rekommenderar att du löser dina oseriösa frågor på annat håll för med ditt jädra flummande kommer du inte att få seriösa svar här. Tjohej!