Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rapporterat in ränta vid skuldsaneringen !

Nu börjar ju årets närmar sig slutet , ni som har skuldsanering idag . Vilka bolag brukar rapportera in ränta för er fast ni har saneringen ? :)

Tidigt att börja stressa upp sig över det, är ju 3 månader till det ska vara rapporterat till skatteverket

Fan man får väl skatte återbäring trots sanering ändå så man tjänar väl lite på att dom rapporterar?
Vekar som vissa rapportera och andra inte ! Men långt ifrån alla ! Många lägger inbetalningen mot kapital !

Senast ändrad:
Fan man får väl skatte återbäring trots sanering ändå så man tjänar väl lite på att dom rapporterar?
Räkna inte med några stora summor tillbaka. Jag brukade få tillbaka mellan 4000-5000 kr/år under min sanering.

Räkna inte med några stora summor tillbaka. Jag brukade få tillbaka mellan 4000-5000 kr/år under min sanering.
Jag vet att det blir minst 12k ! Men det beror på att jag betalat för mycket skatt på jobbet :) så om några räntor tillkommer är det bara bonus ;)

Inte haft inrapporterade räntekostnader de åren jag haft skuldsaneringen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp