Flera…Nu börjar ju årets närmar sig slutet , ni som har skuldsanering idag . Vilka bolag brukar rapportera in ränta för er fast ni har saneringen ?![]()
Håller vi tummarna för detFlera…
Intrum, Bank Norwegian, Sergel, Arvato, Retriva AB, Riverty Sweden AB är dom som har rapporterat in för mig…
jag jag faktiskt allihopa av dom
tack så jättemycket för svaret 
Fan man får väl skatte återbäring trots sanering ändå så man tjänar väl lite på att dom rapporterar?Håller vi tummarna för detjag jag faktiskt allihopa av dom
tack så jättemycket för svaret
![]()
Vekar som vissa rapportera och andra inte ! Men långt ifrån alla ! Många lägger inbetalningen mot kapital !Fan man får väl skatte återbäring trots sanering ändå så man tjänar väl lite på att dom rapporterar?
Räkna inte med några stora summor tillbaka. Jag brukade få tillbaka mellan 4000-5000 kr/år under min sanering.Fan man får väl skatte återbäring trots sanering ändå så man tjänar väl lite på att dom rapporterar?
Jag vet att det blir minst 12k ! Men det beror på att jag betalat för mycket skatt på jobbetRäkna inte med några stora summor tillbaka. Jag brukade få tillbaka mellan 4000-5000 kr/år under min sanering.
så om några räntor tillkommer är det bara bonus 
Ja det verkar väldigt olika hur bolagen rapporterarInte haft inrapporterade räntekostnader de åren jag haft skuldsaneringen.
sen kanske vissa bara har kapital kvar och inga räntor !