Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Råd ang samlingslån trots ev dåligt score
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mmmattias" data-source="post: 44566"><p>Ber om ursäkt för min känslomässiga och lite irrelevanta utläggning senast.</p><p></p><p>Jag blev beviljad lån av <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66" target="_blank">Bank Norwegian</a> (via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/64" target="_blank">Axo finans</a>) till en ränta på drygt 20 %. Kunde (märkligt nog) höja lånebeloppet till hela 295 000 kr, men "nöjde" mig med 130 000 kr (varav 83 000 var till att lösa lån). Det mesta av det övriga kommer också gå till att betala av lån på egen hand. Kostnaden blir ca 2800 kr/mån i 8 år. </p><p></p><p>Jag fick erbjudandet igår eftermiddag och på deras "min sida" la jag upp info om lån som skulle lösas, laddade upp lönespec samt signerade avtalet elektroniskt. Jag hade som sagt inget lönespec som visade fast anställning (även om jag nu har en sådan anställning sedan början av månaden) och chansade med att ladda upp föregående månads som visade en god lön, men timanställning, och tänkte att de fick höra av sig om de behövde komplettera med anställningsavtal. Ev kan de ju ha ringt min arbetsgivare. Nu på morgonen fick jag meddelande om att pengarna är utbetalade, och ska vara på mitt konto inom 1-2 dagar.</p><p></p><p>Givetvis inget bra lån med den höga räntan, men utifrån mina förutsättningar med en massa mindre skitlån så känns det fantastiskt. Jag sänker min månadskostnad radikalt, och jag kommer förmodligen ha möjlighet att betala av det snabbare samt hitta ett bättre lån i framtiden. Ska aldrig försätta mig i den här situationen igen.</p><p></p><p>turnaround: Tack för att du tagit dig tid till att hjälpa och ge tips. Det betyder mycket.</p><p></p><p>Idioten: Hoppas det löser sig för dig och att du kanske har fått lite tips utifrån min tråd här. Om du har frågor som jag kan tänkas svara på så är det bara att skriva här. Jag ska försöka att se till att kolla in här igen även om det nu har löst sig för mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mmmattias, post: 44566"] Ber om ursäkt för min känslomässiga och lite irrelevanta utläggning senast. Jag blev beviljad lån av [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66"]Bank Norwegian[/URL] (via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/64"]Axo finans[/URL]) till en ränta på drygt 20 %. Kunde (märkligt nog) höja lånebeloppet till hela 295 000 kr, men "nöjde" mig med 130 000 kr (varav 83 000 var till att lösa lån). Det mesta av det övriga kommer också gå till att betala av lån på egen hand. Kostnaden blir ca 2800 kr/mån i 8 år. Jag fick erbjudandet igår eftermiddag och på deras "min sida" la jag upp info om lån som skulle lösas, laddade upp lönespec samt signerade avtalet elektroniskt. Jag hade som sagt inget lönespec som visade fast anställning (även om jag nu har en sådan anställning sedan början av månaden) och chansade med att ladda upp föregående månads som visade en god lön, men timanställning, och tänkte att de fick höra av sig om de behövde komplettera med anställningsavtal. Ev kan de ju ha ringt min arbetsgivare. Nu på morgonen fick jag meddelande om att pengarna är utbetalade, och ska vara på mitt konto inom 1-2 dagar. Givetvis inget bra lån med den höga räntan, men utifrån mina förutsättningar med en massa mindre skitlån så känns det fantastiskt. Jag sänker min månadskostnad radikalt, och jag kommer förmodligen ha möjlighet att betala av det snabbare samt hitta ett bättre lån i framtiden. Ska aldrig försätta mig i den här situationen igen. turnaround: Tack för att du tagit dig tid till att hjälpa och ge tips. Det betyder mycket. Idioten: Hoppas det löser sig för dig och att du kanske har fått lite tips utifrån min tråd här. Om du har frågor som jag kan tänkas svara på så är det bara att skriva här. Jag ska försöka att se till att kolla in här igen även om det nu har löst sig för mig. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Råd ang samlingslån trots ev dåligt score
Topp