Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Psykisk ohälsa
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kimsan72" data-source="post: 142763" data-attributes="member: 3765"><p>Du kanske behöver söka stöd från någon psykolog alternativt kurator eller liknande?!</p><p></p><p>Jag mådde som Du gör idag för ett år sedan... Jag fick nästintill regelrätta panikångest attacker och sorgen var mig ytterst påtaglig över den situation jag hade försatt mig i.</p><p></p><p>Som tur var/är, så hade jag många här ute att ventilera med. Jag var även rätt snabb med att berätta för mina fina vänner om min situation och alla stod kvar vid min sida. </p><p></p><p>Sommaren var på inväg och många härliga grillfester och andra härligheter gjorde att ja kunde bli befriad från de destruktiva tankar jag levde med.</p><p></p><p>Allt eftersom tiden fortlöpte, så inföll sig ett lugn över mig. Många av de orosmoment gällande t.ex hur min arbetsgivare skulle ställa sig inför min utmätning hände inte. Min dotter hade svårt och var nästintill hatisk mot mig ett tag, men hon lugnade ner sig, vände som över en natt och blev sedan oerhört stöttande.</p><p></p><p>Många promenader längs vår strand blev det - där insöp jag mängder med energi, vilket gjorde gott för både min kropp och själ...</p><p></p><p>Jag tog helt enkelt en dag i taget och klamrade mig fast vid tanken och hoppet om att en dag få igenom en skuldsanering...för jag visste att på egen hand skulle jag aldrig kunna bli befriad från skuldberget...</p><p></p><p>Försök med det, Du med... Lev på hoppet om en bättre morgondag... Ingen känsla kan vara värre än den vi levde i när vi jagade lån för att kunna överleva och betala av på just lån redan tagna...</p><p>Ut och insup energi i solen - du lever, du har hälsan & det finns ett HOPP OM EN BÄTTRE MORGONDAG för oss allesammans !!!</p><p></p><p>Love always from me to YOU ❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kimsan72, post: 142763, member: 3765"] Du kanske behöver söka stöd från någon psykolog alternativt kurator eller liknande?! Jag mådde som Du gör idag för ett år sedan... Jag fick nästintill regelrätta panikångest attacker och sorgen var mig ytterst påtaglig över den situation jag hade försatt mig i. Som tur var/är, så hade jag många här ute att ventilera med. Jag var även rätt snabb med att berätta för mina fina vänner om min situation och alla stod kvar vid min sida. Sommaren var på inväg och många härliga grillfester och andra härligheter gjorde att ja kunde bli befriad från de destruktiva tankar jag levde med. Allt eftersom tiden fortlöpte, så inföll sig ett lugn över mig. Många av de orosmoment gällande t.ex hur min arbetsgivare skulle ställa sig inför min utmätning hände inte. Min dotter hade svårt och var nästintill hatisk mot mig ett tag, men hon lugnade ner sig, vände som över en natt och blev sedan oerhört stöttande. Många promenader längs vår strand blev det - där insöp jag mängder med energi, vilket gjorde gott för både min kropp och själ... Jag tog helt enkelt en dag i taget och klamrade mig fast vid tanken och hoppet om att en dag få igenom en skuldsanering...för jag visste att på egen hand skulle jag aldrig kunna bli befriad från skuldberget... Försök med det, Du med... Lev på hoppet om en bättre morgondag... Ingen känsla kan vara värre än den vi levde i när vi jagade lån för att kunna överleva och betala av på just lån redan tagna... Ut och insup energi i solen - du lever, du har hälsan & det finns ett HOPP OM EN BÄTTRE MORGONDAG för oss allesammans !!! Love always from me to YOU ❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Psykisk ohälsa
Topp