Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Psykisk ohälsa pga spelberoende.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Montören84" data-source="post: 390391" data-attributes="member: 4543"><p>Hej, nu har jag 9 dagar kvar. 10400kr i skuldsaldo hos fogden. Min sista utmätning.. Sen jag skrev sist har det hänt massor. Mycket bra och mycket dåligt. Kontaktade aldrig nån vård för mitt mående. Utan krigade igenom. Har gått ner ca 18kilo pga jag vill ändra mitt liv. Det är med blandade känslor detta. Ni tänker, är du inte glad?! Ekonomiskt jo, men känns så jäkla overkligt. Har haft 1.2mille i skuld. Jag är i en bubbla, känns så overkligt allting. Nu har man bara nått lån att betala på i 2 år sen är jag klar. Sen har jag lite skulder till bl a min svärmor mm som ska betalas. Men allt kommer gå utan att ha ett tomt konto varje månad.. jag önskar ingen detta helvete. Och ni som krigar, allt går. Varje månad har varit ett helvete. Tack för att ni svarade på min tråd. Detta forum är fantastisk för dom som söker hjälp. Eller om man behöver ventilera. Skriver som en kratta men hoppas det går läsa. Mvh Montören</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Montören84, post: 390391, member: 4543"] Hej, nu har jag 9 dagar kvar. 10400kr i skuldsaldo hos fogden. Min sista utmätning.. Sen jag skrev sist har det hänt massor. Mycket bra och mycket dåligt. Kontaktade aldrig nån vård för mitt mående. Utan krigade igenom. Har gått ner ca 18kilo pga jag vill ändra mitt liv. Det är med blandade känslor detta. Ni tänker, är du inte glad?! Ekonomiskt jo, men känns så jäkla overkligt. Har haft 1.2mille i skuld. Jag är i en bubbla, känns så overkligt allting. Nu har man bara nått lån att betala på i 2 år sen är jag klar. Sen har jag lite skulder till bl a min svärmor mm som ska betalas. Men allt kommer gå utan att ha ett tomt konto varje månad.. jag önskar ingen detta helvete. Och ni som krigar, allt går. Varje månad har varit ett helvete. Tack för att ni svarade på min tråd. Detta forum är fantastisk för dom som söker hjälp. Eller om man behöver ventilera. Skriver som en kratta men hoppas det går läsa. Mvh Montören [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Psykisk ohälsa pga spelberoende.
Topp