Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Psykisk ohälsa pga spelberoende.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Montören84" data-source="post: 373672" data-attributes="member: 4543"><p>Tack för ett väldigt välskrivet svar och jag avundas ditt tänk, jag är inte riktigt där. Och för att svara på dina frågor, mina barn har det bra, dom saknar inget. Eftersom jag mår som jag gör så äter jag knappt. Så där blir det ju en person mindre som äter. Skämtåsido, jag och min sambo vi har ju perioder. Speciellt runt löning. Då mår jag som sämst. Och hon känner likadant. Det ser jahcpå henne. Jag förstår henne till 100% och förstår ärligt inte hur hon kan vara kvar. Vi kommer klara räkningarna men då finns inga pengar kvar. Även om jag bara har 5 månader kvar. Så känns det som en evighet. Jag ser inte slutet och allt är pga mitt mående. Jag tycker absolut inte synd om mig själv. Jag har själv satt mig i situationen. Men som jag skrev om min uppväxt så är det mycket av den som format mig till den jag är. Att jag inte duger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Montören84, post: 373672, member: 4543"] Tack för ett väldigt välskrivet svar och jag avundas ditt tänk, jag är inte riktigt där. Och för att svara på dina frågor, mina barn har det bra, dom saknar inget. Eftersom jag mår som jag gör så äter jag knappt. Så där blir det ju en person mindre som äter. Skämtåsido, jag och min sambo vi har ju perioder. Speciellt runt löning. Då mår jag som sämst. Och hon känner likadant. Det ser jahcpå henne. Jag förstår henne till 100% och förstår ärligt inte hur hon kan vara kvar. Vi kommer klara räkningarna men då finns inga pengar kvar. Även om jag bara har 5 månader kvar. Så känns det som en evighet. Jag ser inte slutet och allt är pga mitt mående. Jag tycker absolut inte synd om mig själv. Jag har själv satt mig i situationen. Men som jag skrev om min uppväxt så är det mycket av den som format mig till den jag är. Att jag inte duger. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Psykisk ohälsa pga spelberoende.
Topp