Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Problem inloggning, colligent

Måste fråga om någon här som har en skuld hos Colligent har problem att logga in på Mina Sidor hos dom. Jag har inte kunnat logga in på flera veckor. Inte från varken dator eller mobil. Har prövat en kompis dator genom att legitimera mig via mobilt bank id i min mobil men kommer inte in på Mina Sidor där heller. Det står redirecting men inget händer. Vissa gånger har jag kommit till sidan där det står, mina ärenden, mina uppgifter m.m men när jag klickar på något av dessa händer inget. Har varit i kontakt med colligent men dom säger inget fel finns hos dom och ingen annan kund har hört av sig om något problem. Vad kan det vara för fel? Någon som har samma problem eller något tips på vad det kan vara.

Har du provat att välja ”Använd bank id på annan enhet ” när du loggar in ? Om du loggar in från mobilen. I stället för det man brukar använda ” logga in med bank id installerat på denna enhet” Jag hade problem att logga in och fick då detta svar för ett tag sedan.Då funkande det för mig i allafall .

Jag har testat det också tidigare men inte heller det fungerar. Men tack ändå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp