Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Privatleasa?

Har 243k i inkomst.
Egentligen 360k men jobbade inte hela förra året
Har 155k i lån
6 i bisnode (kreditvärdig) - 2 ff
Har just nu 1,8 i uc
Och 57 i uc poäng av 100.

Får ut ca 23-24k i netto varje månad och har ca 10-14k över att röra mig på efter alla räkningar är betalda.
Kommer jag kunna leasa bil i september utan problem?

Vet inte om dom har någon gräns för årsinkomst men med dina förutsättningar skulle jag gissa på det kommer inte vara några problem.

Vet du vilket märke du tänkt leasa?

Vid en manuell prövning borde det gå fint. Autokontroll kan nog fastna på fin inkomst

Ingen aning. Förslag?
Vet inte din budget men leasat VW i flera år nu. Funkat OK men deras kvalitet på bakljus är bristfällig. Avfettning gör att dom spricker. Ska byta mitt tredje par på 2 år nu.
VW tar bisnode (även audi, skoda, seat då samtlig använder samma finansbolag).

Care by Volvo (6000-8000 prisklass) tar creditsafe
Mercedes (5000-8000) tar uc
Kia (3000-4000) tar uc

har inte stenkoll på andra bolag.
Mitt avtal går ut nästa år och skulle från början ta ut en mercedes men fick erbjudande att flytta till en större lägenhet så min budget sprack, kommer istället leasa en Kia plugin hybrid för ca 4500kr.
Betalar idag 5000kr för min VW suv

Vet inte din budget men leasat VW i flera år nu. Funkat OK men deras kvalitet på bakljus är bristfällig. Avfettning gör att dom spricker. Ska byta mitt tredje par på 2 år nu.
VW tar bisnode (även audi, skoda, seat då samtlig använder samma finansbolag).

Care by Volvo (6000-8000 prisklass) tar creditsafe
Mercedes (5000-8000) tar uc
Kia (3000-4000) tar uc

har inte stenkoll på andra bolag.
Mitt avtal går ut nästa år och skulle från början ta ut en mercedes men fick erbjudande att flytta till en större lägenhet så min budget sprack, kommer istället leasa en Kia plugin hybrid för ca 4500kr.
Betalar idag 5000kr för min VW suv
Jag vill helst ha så billig som. Möjligt då jag nte vill lägga massa pengar på en bil. Men max 3 - 4 k i månaden skulle jag kunna lägga

Hur är det med Toyota easy privatleasing? Är dem lätta och är det uc? Kan man få med en betalningsanmärkning?

Kan inte någon göra en tråd där det listas vilka bilmärken som tar tex uc eller bisnode?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp