Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Privatlån efter avslutad skuldsanering – vilka långivare godkänner?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Krabban" data-source="post: 481936" data-attributes="member: 14361"><p>Du tänker inte att man kanske vill göra rätt för sig till föräldrar eller vänner som ställt upp tidigare i livet för en?</p><p></p><p>Nää vi skiter i dem, vi skaffar ny familj och nya vänner istället.</p><p></p><p>Undra hur man kan vara så fyrkantig i sitt tänkande. Fattar inte. 🤦♂️</p><p></p><p>Och hur svårt ska det vara att hålla sig till topic?</p><p></p><p>Jag ska inte låna 2 miljoner utan 250.000. Inget mer och jag ska dessutom betala av skulden riktigt fort. Gissar på att jag kommer ha betalt tillbaka skulden i dess helhet inom 2, max 3 år.</p><p></p><p>Jag kan säkert lägga upp allt på ett sätt som skulle innebära mindre ränta för mig, men jag känner att vissa personer har fått vänta alldeles för länge på sina pengar och då är jag för min egen skull hellre skyldig banken lite ränta och betalar av aggresivt där istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Krabban, post: 481936, member: 14361"] Du tänker inte att man kanske vill göra rätt för sig till föräldrar eller vänner som ställt upp tidigare i livet för en? Nää vi skiter i dem, vi skaffar ny familj och nya vänner istället. Undra hur man kan vara så fyrkantig i sitt tänkande. Fattar inte. 🤦♂️ Och hur svårt ska det vara att hålla sig till topic? Jag ska inte låna 2 miljoner utan 250.000. Inget mer och jag ska dessutom betala av skulden riktigt fort. Gissar på att jag kommer ha betalt tillbaka skulden i dess helhet inom 2, max 3 år. Jag kan säkert lägga upp allt på ett sätt som skulle innebära mindre ränta för mig, men jag känner att vissa personer har fått vänta alldeles för länge på sina pengar och då är jag för min egen skull hellre skyldig banken lite ränta och betalar av aggresivt där istället. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Privatlån efter avslutad skuldsanering – vilka långivare godkänner?
Topp