Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Primal capital, någon som provat

Nej jag kommer att försöka efter lunchpausen :) jag återkommer med hur det gick

35.000 på 30% eff med bisnode och inte UC, låter ju rätt bra..

Hej,

Tack för du väljer att ansöka om lån från Primal Capital AB.

Vi behandlar ansökningar löpande mellan 08.30 och 17.00 på vardagar.

En av våra representanter kommer hantera din ansökan och återkommer med ett personligt svar. (Normalt inom 24 timmar under arbetsdagar)

Sa jag måste vänta tills imorgon tror jag

Är det någon som hittat vad det blir för månadskostnad för ett lån, återbetalningstiden är max. 24 månader kan inte det bli rätt högt vid ett lån på 35.000?

Jag fick avslag pga för många förfrågningar hos bisnode men att jag var välkommen åter om en månad igen. Fick svar efter några timmar på mail och sen kom ett stort brev i brevlådan också. Kan vara bra att veta för dem som vill undvika post.

Jag fick avslag pga för många förfrågningar hos bisnode men att jag var välkommen åter om en månad igen. Fick svar efter några timmar på mail och sen kom ett stort brev i brevlådan också. Kan vara bra att veta för dem som vill undvika post.
Hur ser din bisnode uc ut? hur många frågor samt kreditbetyg ifall du har "min bevakning".

Hur ser din bisnode uc ut? hur många frågor samt kreditbetyg ifall du har "min bevakning".
Jag har massor av förfrågningar på bisnode, typ 30 st och kreditscore 7. Det säger mig dock ingenting. Vet inte alls vad bra kreditscore är på varken uc eller bisnode.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp