Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Permanent spärr hos Vivus – måste jag förnya spärren?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jägob Lögoinen" data-source="post: 462606" data-attributes="member: 4905"><p>Jobbigt och sjukt fräckt av dom att hålla på och mejla trots att spärren möjligtvis inte gäller längre. Man borde kunna spärra sig på ”livstid” också inte bara 1-2 år i taget.</p><p>Givetvis vill dom att man ska hinna ändra sig på vägen.</p><p></p><p>Helt vidrigt sätt att jaga låntagare på också som faktiskt inte vill låna tillbaka heller.</p><p>Men jag tänkte samtidigt på en sak.</p><p>Nu hoppas jag att jag inte framstår som pekpinne utan mer som en rådgivare.</p><p>Men….är det inte bara att blocka all form av post/utskick från dom på mejlen då, så slipper du ens se problemen framför dig?</p><p>Sen förstår jag att du vill anmäla dom för att rätt ska vara rätt kanske för att du trots allt i slutänden är rädd för att få ett återfall och låna igen.</p><p>Men…det är en början iallafall. Mitt varmaste tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jägob Lögoinen, post: 462606, member: 4905"] Jobbigt och sjukt fräckt av dom att hålla på och mejla trots att spärren möjligtvis inte gäller längre. Man borde kunna spärra sig på ”livstid” också inte bara 1-2 år i taget. Givetvis vill dom att man ska hinna ändra sig på vägen. Helt vidrigt sätt att jaga låntagare på också som faktiskt inte vill låna tillbaka heller. Men jag tänkte samtidigt på en sak. Nu hoppas jag att jag inte framstår som pekpinne utan mer som en rådgivare. Men….är det inte bara att blocka all form av post/utskick från dom på mejlen då, så slipper du ens se problemen framför dig? Sen förstår jag att du vill anmäla dom för att rätt ska vara rätt kanske för att du trots allt i slutänden är rädd för att få ett återfall och låna igen. Men…det är en början iallafall. Mitt varmaste tips! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Permanent spärr hos Vivus – måste jag förnya spärren?
Topp