Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

PayEx ( Swedbank pay) avbetalning?

Hej!
Sitter och knåpar ihop lösningar på denna månads kredit/lån betalningar. Har två ärenden hos Payex på 3800kr ca, undrar om någon av er har fått avbetalningsplan hos dom? Tänkte ringa idag och se vad de säger.

Jag har fått bra hjälp av PayEx när jag behövt dela upp betalningar.

Jag hade att göra med avdelningen i Visby! Det var inte swedbank pay.
Ringde! Dom sa att beloppet har inte gått över till deras inkasso ännu, och det kommer göra det efter ett visst datum. Då kan jag ringa igen och se om jag kan få en avbetalningsplan. Det blir till företaget i Visby. Undrar om det är värt att försöka sig på en avbetalningsplan eller skjuta runt så jag betalar summan nu… Jag skulle behöva pengarna :/ knepigt

Ringde! Dom sa att beloppet har inte gått över till deras inkasso ännu, och det kommer göra det efter ett visst datum. Då kan jag ringa igen och se om jag kan få en avbetalningsplan. Det blir till företaget i Visby. Undrar om det är värt att försöka sig på en avbetalningsplan eller skjuta runt så jag betalar summan nu… Jag skulle behöva pengarna :/ knepigt
ibland ger nöden svar på våra funderingar! Om du betalar skulden nu gör du det lättare för dig på sikt men behöver du dessa pengar till ngt mer akut just nu så har du svaret. Då kanske avbetalning hjälper dig mer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp