Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Partner Inkasso

Hej,
Är det någon som har erfarenhet av Partner inkasso? Jag velar mellan att släppa vissa krediter och har då viaconto på 20.000 som sägs upp om 14 dagar. Skulle vilja veta andras erfarenheter av partner inkasso? Tacksam för svar!

Hej,
Är det någon som har erfarenhet av Partner inkasso? Jag velar mellan att släppa vissa krediter och har då viaconto på 20.000 som sägs upp om 14 dagar. Skulle vilja veta andras erfarenheter av partner inkasso? Tacksam för svar!
Jag har haft mitt Viaconto lån hos dom, dock "bara" 5000kr, men fick avbetalningsplan på 600kr / månaden. Avisering via kivra.
Tycker dom har varit helt okej att ha och göra med, finns inkasso bolag som är mycket värre.
De svarar snabbt på mail och är trevliga. Har inget ont och säga dom. Har till och med fått betalningsfri månad en gång.

Partner inkasso va väldigt shjyssta tycker jag. Min skuld som släpptes till Partner fick jag fryst ränta på och halv år avbetalning.

Totalt värdelösa.
Har en hemsida som ser ut att vara gjord 1998, går inte att logga in eller någonting.
Mitt Daypay gick dit, valde att betala allt på en gång eftersom att det märktes att man skulle få problem med dessa.
Det enda positiva är att de skickar posten till Kivra.

Har erfarenhet av dem. Hade en liten skuld som gick dit (cirka 2000). Var förhandlingsbara, ganska flexibla och trevlig kundtjänst.

Jag har haft mitt Viaconto lån hos dom, dock "bara" 5000kr, men fick avbetalningsplan på 600kr / månaden. Avisering via kivra.
Tycker dom har varit helt okej att ha och göra med, finns inkasso bolag som är mycket värre.
De svarar snabbt på mail och är trevliga. Har inget ont och säga dom. Har till och med fått betalningsfri månad en gång.
Tack snälla! Hoppas det blir detsamma för min del. Känns lovande iaf. :)

Totalt värdelösa.
Har en hemsida som ser ut att vara gjord 1998, går inte att logga in eller någonting.
Mitt Daypay gick dit, valde att betala allt på en gång eftersom att det märktes att man skulle få problem med dessa.
Det enda positiva är att de skickar posten till Kivra.
Åh nej, det kändes inte tryggt! Var detta nyligen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp