- Meddelanden
- 1 109
- Mottagna reaktioner
- 590
- Poäng
- 597
Hur gör det?Det där bör du ju kolla upp så det inte är preskriberat.

Precis samma här. Har också haft betalningar till dom på min löneutmätning så blev lite fundersam nu.Hej
Har en fråga. Fick idag en faktura från Partner Inkasso att de köpt en gammal skuld som fanns hos Ambrion/daypay 2014. Grejen är att jag vet att den varit hos KFM iaf 2015.. och jag slutbetalade alla skulder hos KFM november 2017.. Kan de innan det dragit tillbaka den. Får de ens göra så här, sälja en skuld så många år senare utan att begärt betalning sedan 2015?
Har mailat KFM för att se om de kan ge uppgifter på om den var med bland alla betalda skulder då jag betalade, men blir lite lätt hysterisk nu när detta kom, så ville fråga om någon här vet hur de har gjort innan och vad som gäller.
Har de haft annat inkasso-bolag förr? För även alla de slutbetalade jag november 2017, men har inte lista på alla som ingick och var ( hade ett enormt skuldberg och var bara lättad att jag kunde betala av allt) Inser nu att jag borde kanske haft mer koll på vad som var betalt och inte men ändå...
Hjälp..![]()
Men hur ska jag göra. Har betalat av alla mina kronofogden skulder och tänker inte hamna där igenFick en jag me har skuldsanering så den kan dom glömma dom chansa väl 2016 me 4500
Vågar man ignorera?!Kör de värsta driven nu för att försöka driva in skulder som inte en längre finns, men har funnits tro