Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Pantsatt konto

Jag kom överens med min bank att jag ska spara 3000 /mån och amortera 2000 kr istället för 5000kr från den 31/4 .. jag upptäckte nu istället att när jag skulle ta ut mina 600 kr på sparkontot så har dom satt pantsatt konto och kan därför inte överföra dom pengarna . Det kan väl inte vara ok att låsa dom pengarna eftersom dom sattes in nu innan ?

Jag kom överens med min bank att jag ska spara 3000 /mån och amortera 2000 kr istället för 5000kr från den 31/4 .. jag upptäckte nu istället att när jag skulle ta ut mina 600 kr på sparkontot så har dom satt pantsatt konto och kan därför inte överföra dom pengarna . Det kan väl inte vara ok att låsa dom pengarna eftersom dom sattes in nu innan ?
Har du en skuld till din bank.?

Har du en skuld till din bank.?
Eftersom dom som nye vill jag ta ut dom 3000 kr efter den 27/4 har dom låst kontot .. men dom pengarna jag satt in innan då ? Det borde dom väl meddela mig kan jag tycka ?

Eftersom jag ska spara 3k varje månad på sparkontot istället för amortera så har dom redan nu låst kontor för att överföra ifrån det ! Men dom befintliga pengarna blir ju med låsta och det är inte ok tycker jag .. visserligen bara 600 kr

Eftersom jag ska spara 3k varje månad på sparkontot istället för amortera så har dom redan nu låst kontor för att överföra ifrån det ! Men dom befintliga pengarna blir ju med låsta och det är inte ok tycker jag .. visserligen bara 600 kr
Precis som @Mjau 74 skriver så kan de utmätas.
Du får lägga dem i madrassen eller betala mer på skulderna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp