Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Panik och stress
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 407524" data-attributes="member: 3225"><p>Jag hoppas innerligt att du får hjälp och att du tar emot hjälp ang ditt spelande! Ingen vinst är viktigare än ditt barn, glöm aldrig det.</p><p>För ditt barns skull så måste du bestämma dig att nog är nog och börja göra andra prioriteringar.</p><p>Ett barn som är på väg in i tonåren dessutom förstår så mkt mer än man kan tro, och lider säkert i det tysta. Oavsett avstängd el och 0 kr på kontot så vad närvarande och lyhörd och berätta för din dotter att nu är det nya tag och allt kommer bli bättre.</p><p>Finns FB grupper där man kan be om hjälp, finns massa olika, Robin Hood tror jag en hette. Man kan be om hjälp och få matkassar, kläder, swish. Stoltheten får man svälja i detta läget. Du kan även vända dig till din lokala kyrka, gå ditt redan idag och berätta om din situation.</p><p></p><p>Om du vill pma mig din dotters namn (eller ditt namn)och adress så kommer jag skicka ett paket med pysselgrejer, det hinner inte komma före Påsk men en överraskning nästa vecka kan vara väl behövlig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 407524, member: 3225"] Jag hoppas innerligt att du får hjälp och att du tar emot hjälp ang ditt spelande! Ingen vinst är viktigare än ditt barn, glöm aldrig det. För ditt barns skull så måste du bestämma dig att nog är nog och börja göra andra prioriteringar. Ett barn som är på väg in i tonåren dessutom förstår så mkt mer än man kan tro, och lider säkert i det tysta. Oavsett avstängd el och 0 kr på kontot så vad närvarande och lyhörd och berätta för din dotter att nu är det nya tag och allt kommer bli bättre. Finns FB grupper där man kan be om hjälp, finns massa olika, Robin Hood tror jag en hette. Man kan be om hjälp och få matkassar, kläder, swish. Stoltheten får man svälja i detta läget. Du kan även vända dig till din lokala kyrka, gå ditt redan idag och berätta om din situation. Om du vill pma mig din dotters namn (eller ditt namn)och adress så kommer jag skicka ett paket med pysselgrejer, det hinner inte komma före Påsk men en överraskning nästa vecka kan vara väl behövlig! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Panik och stress
Topp