Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nån som vet vad som händer om man inte kan betala in påminnelsen till onlinecreditsenter? Skickas den till inkasso vilken isåfall? Eller skickar dom den till kronis?
jag hade i omgågar betalat förlängningsavgiften och hade gjort även denna gången men helt plötsligt kom ett inkassokrav från Visma och i följebrevet står det att vi har skickat ditt lån till inkasso bara av den anledningen att du ska få en chans att amortera bort det.
Fick sedan en avbetalningsplan hos visma och min var 1000 kr/mån
Aktualiserar denna tråd. Har en gammal skuld till detta bolag där en avbetalning gjordes upp och sen har dom inte hört av sig på över 2 år. Fick igår ett brev med krav på denna. Någon mer som har likadant med onlinecreditservice? Dom har ju lagt ned utlåning för länge sen tror jag men nu undrar jag hur långt dom går för att kräva in pengarna?
Som du skriver jto är det inga inlägg om dessa längre sen de lade ner så hur tuffa de är på att kräva in skuld. Kan du logga in som gäldenär på deras sida där kan ske du kan se något. Har de lagt på massa ränta på skulden? Kommer kravet från dem direkt eller från inkasso?