Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På väg mot kronofogden, frågetecken.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jessica87" data-source="post: 422453" data-attributes="member: 7820"><p>Så kom dagen. Jag har ansökt om skuldsanering. Jag är både hoppfull och rädd. Rädd att få ett avslag och bli besviken. Hoppfull om att det kanske kan gå ändå. När ansökan kikas på så kommer det ligga mer än 1 år mellan mig och spelandet, och 1.5 kanske mellan mig och senaste lån. Då är det dock något mindre lån och kreditköp för att överleva, så absolut inte nån majoritet av lån som är tagna då. Jag ska medge att jag inte har full koll på alla lån och exakt när dom är tagna. Men jag kommer kunna säga att jag gjort följande:</p><p></p><p>Förhandlat</p><p>Sålt saker</p><p>Sänkt mina kostnader</p><p>Tagit tag i spelandet, skaffat brytpunkt 1 år +</p><p>Tagit hjälp för min misstänkta ADHD som varit en del i att vissa mönster upprepats</p><p>Gått i samtalsterapi</p><p>Gått upp till heltid</p><p></p><p>Så kan jag bara vänta och se. Försöka att inte lägga så mycket fokus på nåt jag inte kan kontrollera utan bara jobba vidare med ovanstående punkter och lita på att ett avslag nu inte är ett avslag för alltid. Fingers crossed.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jessica87, post: 422453, member: 7820"] Så kom dagen. Jag har ansökt om skuldsanering. Jag är både hoppfull och rädd. Rädd att få ett avslag och bli besviken. Hoppfull om att det kanske kan gå ändå. När ansökan kikas på så kommer det ligga mer än 1 år mellan mig och spelandet, och 1.5 kanske mellan mig och senaste lån. Då är det dock något mindre lån och kreditköp för att överleva, så absolut inte nån majoritet av lån som är tagna då. Jag ska medge att jag inte har full koll på alla lån och exakt när dom är tagna. Men jag kommer kunna säga att jag gjort följande: Förhandlat Sålt saker Sänkt mina kostnader Tagit tag i spelandet, skaffat brytpunkt 1 år + Tagit hjälp för min misstänkta ADHD som varit en del i att vissa mönster upprepats Gått i samtalsterapi Gått upp till heltid Så kan jag bara vänta och se. Försöka att inte lägga så mycket fokus på nåt jag inte kan kontrollera utan bara jobba vidare med ovanstående punkter och lita på att ett avslag nu inte är ett avslag för alltid. Fingers crossed. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På väg mot kronofogden, frågetecken.
Topp