Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På väg mot kronofogden, frågetecken.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jessica87" data-source="post: 334931" data-attributes="member: 7820"><p>Jag förstår din välmening, tack.</p><p>Jag har en plan som jag känner mig trygg med. La timmar och åter timmar på att permanent stänga av mig från alla sidor utom en där man inte kan höja sin månatliga gräns snabbare än att det tar en månad att slå igenom. Så jag känner mig trygg med det. Har inget sug efter att spela direkt heller, när kickarna (storvinsterna) dog ut så var det bara ren panik för att vinna tillbaka. Jag har också förstått att ju djupare in i skiten, ju större risk att spela mer.</p><p>Har som sagt även en samtalskontakt där vi både lyft spelandet och ekonomin samt bakomliggande beteenden.</p><p>Men nej, några närstående som jag skulle ge insikt i min ekonomi finns inte i dagsläget. Av olika skäl som jag väljer att utelämna då jag vill förbli anonym.</p><p></p><p>Men nu är det fokus på skulderna. Jag har nördat in mig på all läsning som finns och försöker hitta en bättre väg än KFM. Men lite tur går det. Jobb plus CSN minst ytterligare 2 år. Jämkning. Släppa det svindyra lånet till Inkasso, spara lite av dom pengarna som en mindre buffert och använda lite till att beta ner mitt näst dyraste lån. Får jag bara en okej plan med inkasso och kan fortsätta ha jobb och CSN som sagt, så går det. Om ett år är jag säker på att jag kan få ett hyffsat samlingslån och avsevärt sänka månadskostnad samt totalkostnad.</p><p>Om det inte håller för att Inkasso är överjävliga eller man blir sjukskriven, då får jag släppa det mesta. Det är inget jag kan styra över. Jag styrde skeppet hit, men nu kan jag inte längre välja att bara styra tillbaka. Så jag får söka nya vägar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jessica87, post: 334931, member: 7820"] Jag förstår din välmening, tack. Jag har en plan som jag känner mig trygg med. La timmar och åter timmar på att permanent stänga av mig från alla sidor utom en där man inte kan höja sin månatliga gräns snabbare än att det tar en månad att slå igenom. Så jag känner mig trygg med det. Har inget sug efter att spela direkt heller, när kickarna (storvinsterna) dog ut så var det bara ren panik för att vinna tillbaka. Jag har också förstått att ju djupare in i skiten, ju större risk att spela mer. Har som sagt även en samtalskontakt där vi både lyft spelandet och ekonomin samt bakomliggande beteenden. Men nej, några närstående som jag skulle ge insikt i min ekonomi finns inte i dagsläget. Av olika skäl som jag väljer att utelämna då jag vill förbli anonym. Men nu är det fokus på skulderna. Jag har nördat in mig på all läsning som finns och försöker hitta en bättre väg än KFM. Men lite tur går det. Jobb plus CSN minst ytterligare 2 år. Jämkning. Släppa det svindyra lånet till Inkasso, spara lite av dom pengarna som en mindre buffert och använda lite till att beta ner mitt näst dyraste lån. Får jag bara en okej plan med inkasso och kan fortsätta ha jobb och CSN som sagt, så går det. Om ett år är jag säker på att jag kan få ett hyffsat samlingslån och avsevärt sänka månadskostnad samt totalkostnad. Om det inte håller för att Inkasso är överjävliga eller man blir sjukskriven, då får jag släppa det mesta. Det är inget jag kan styra över. Jag styrde skeppet hit, men nu kan jag inte längre välja att bara styra tillbaka. Så jag får söka nya vägar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På väg mot kronofogden, frågetecken.
Topp