Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
På rätt väg
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leo1" data-source="post: 201274" data-attributes="member: 5437"><p>Hej Terry!!</p><p></p><p>Att svara på din fråga ja det stämmer som du frågar om de avgifter osv de finns men inte på alla.</p><p></p><p>Men om du läst jag skrev att jag förhandlade med de men har inte sagt vad...</p><p></p><p>Det är så att jag fick några att sänka räntan ..ngn att sänka fr hella belopp.</p><p>Så fr 576 så kom jag ner på 515 utan ngt det var bara att prova sig fram,erbjuda kortare betalningar osv</p><p></p><p>Jag har ex 50tkr skuld där är kapital på 22tkr och resten ränta 28tkr...</p><p></p><p>så kom vi överens om 42tkr på 30mån</p><p>Betala direkt 2 för att dra ärende från kronofogden resten 40tkr på 30mån...och där får man direkt 8-tkr rabbat osv.</p><p></p><p>Det var bara 3 som jag inte fick med på att sänka men fixat autogiro och lite billigare på så sätt.</p><p></p><p>Men allt som allt är jag nöjd och alla har skickat mig avbplaner hem och så har jag slutdatum på alla skulder utom de högsta som jag kommer ta samlingslån men de kommer också att gå ner med lika mycket på ca 50tkr ner inom de 3 åren så därför jag skrev 110-120tkr kvar efter 40mån.</p><p></p><p>3 inkasso gick inte med på ngt sänkning just nu med de så om jag sköter mig i 6mån då kommer de halvera räntan.</p><p></p><p>Jag är nöjd med alla sänkningar jag gjort men fan vad jag ringde varje dag för att få alla att gå på med och speciellt sänka räntor.. ta bort lite räntor under de 2 åren som jag hade utmätning</p><p></p><p>Har som du ser på bilden 15 ärende men det är 11 inkaso för några skulder är på samma inkasso så därför står 15 men 11 inkaso och de som jag har 2 ärende de är inbakade på en och samma och lyckades där också sänka lite.</p><p></p><p>Hur jag lyckats fattar fortfarande inte.</p><p>Jag hade jag tur på vem som svarar och det var faktiskt så att jag ringde varje dag och alltid ngn annan som svarade och det hjälpte kanske ..Vet ej</p><p></p><p>Mycket gjorde att jag kollat vad mycket de har fått</p><p>fr kronofogden och då gick jag på de summor och erbjud avbetalning men visste att det skulle gå mer men jag är nöjd.</p><p></p><p>Men så är det nu 16500 varje mån framöver.</p><p>Jag är 25 nu så tills jag blir 30 då är jag skuldfri och aldrig mer spela inte ens 1krona .tack o lov 2 år inget sånt.</p><p></p><p>Men till de som är liknande situation ta och testa,det kostar inget att prova rätta till dig och din situation...för det som man känner efter vet ej vilken känsla...jag loggar varje dag och ser saldo 0 kan inte tro att jag lyckats,men det är bara början.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leo1, post: 201274, member: 5437"] Hej Terry!! Att svara på din fråga ja det stämmer som du frågar om de avgifter osv de finns men inte på alla. Men om du läst jag skrev att jag förhandlade med de men har inte sagt vad... Det är så att jag fick några att sänka räntan ..ngn att sänka fr hella belopp. Så fr 576 så kom jag ner på 515 utan ngt det var bara att prova sig fram,erbjuda kortare betalningar osv Jag har ex 50tkr skuld där är kapital på 22tkr och resten ränta 28tkr... så kom vi överens om 42tkr på 30mån Betala direkt 2 för att dra ärende från kronofogden resten 40tkr på 30mån...och där får man direkt 8-tkr rabbat osv. Det var bara 3 som jag inte fick med på att sänka men fixat autogiro och lite billigare på så sätt. Men allt som allt är jag nöjd och alla har skickat mig avbplaner hem och så har jag slutdatum på alla skulder utom de högsta som jag kommer ta samlingslån men de kommer också att gå ner med lika mycket på ca 50tkr ner inom de 3 åren så därför jag skrev 110-120tkr kvar efter 40mån. 3 inkasso gick inte med på ngt sänkning just nu med de så om jag sköter mig i 6mån då kommer de halvera räntan. Jag är nöjd med alla sänkningar jag gjort men fan vad jag ringde varje dag för att få alla att gå på med och speciellt sänka räntor.. ta bort lite räntor under de 2 åren som jag hade utmätning Har som du ser på bilden 15 ärende men det är 11 inkaso för några skulder är på samma inkasso så därför står 15 men 11 inkaso och de som jag har 2 ärende de är inbakade på en och samma och lyckades där också sänka lite. Hur jag lyckats fattar fortfarande inte. Jag hade jag tur på vem som svarar och det var faktiskt så att jag ringde varje dag och alltid ngn annan som svarade och det hjälpte kanske ..Vet ej Mycket gjorde att jag kollat vad mycket de har fått fr kronofogden och då gick jag på de summor och erbjud avbetalning men visste att det skulle gå mer men jag är nöjd. Men så är det nu 16500 varje mån framöver. Jag är 25 nu så tills jag blir 30 då är jag skuldfri och aldrig mer spela inte ens 1krona .tack o lov 2 år inget sånt. Men till de som är liknande situation ta och testa,det kostar inget att prova rätta till dig och din situation...för det som man känner efter vet ej vilken känsla...jag loggar varje dag och ser saldo 0 kan inte tro att jag lyckats,men det är bara början. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
På rätt väg
Topp