Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
På rätt stig..
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per1975" data-source="post: 147768" data-attributes="member: 4424"><p>Jag slår inte i taket för inkomst så jag kan få csn, har kollat med csn.</p><p>11700 i föräldrapenning</p><p>5000 i barnbidrag underhåll</p><p>15500 i csn</p><p>= 32200, detta under hösten bara, men kanske inte blir prioriterad av studera komvux för att jag läst 10 år på universitetet. (5 år och 50 veckor med csn), resten av åren har jag pluggat ändå under jobb och fp utan csn.</p><p>Lån kommer jag söka juni 2020 när jag inte pluggar längre. Om det inte går att göra på föräldrapenning eller om jag inte börjat jobba än kommer jag söka när jag jobbar i september senast.</p><p></p><p>Taket är minst 87 000 per termin så det är inga problem att studera distans och vara föräldraledig samtidigt.</p><p>Det är väl många som inte vet att man får plugga och vara föräldraledig.</p><p>Däremot ska man vara hemma med barnet och inte läsa på campus. Jag har dragit ihop min senaste kandidatexamen genom att bara plugga distans och har jobbat också så har inte haft csn när jag jobbar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per1975, post: 147768, member: 4424"] Jag slår inte i taket för inkomst så jag kan få csn, har kollat med csn. 11700 i föräldrapenning 5000 i barnbidrag underhåll 15500 i csn = 32200, detta under hösten bara, men kanske inte blir prioriterad av studera komvux för att jag läst 10 år på universitetet. (5 år och 50 veckor med csn), resten av åren har jag pluggat ändå under jobb och fp utan csn. Lån kommer jag söka juni 2020 när jag inte pluggar längre. Om det inte går att göra på föräldrapenning eller om jag inte börjat jobba än kommer jag söka när jag jobbar i september senast. Taket är minst 87 000 per termin så det är inga problem att studera distans och vara föräldraledig samtidigt. Det är väl många som inte vet att man får plugga och vara föräldraledig. Däremot ska man vara hemma med barnet och inte läsa på campus. Jag har dragit ihop min senaste kandidatexamen genom att bara plugga distans och har jobbat också så har inte haft csn när jag jobbar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Jag lyckades!
På rätt stig..
Topp