Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På den djupaste botten, hjälp mig!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annhha" data-source="post: 107907" data-attributes="member: 4186"><p>Som jag skrev tidigare så det första du måste göra är att ta tag i ditt spelberoende. Även om du skriver att du inte kommer att spela mer så är det ingen garanti. Själv lovade jag så många gånger och lika många gånger så fick jag återfall. Lämna ifrån dig din ekonomi. Det är verkligen a och o för att du ska komma vidare. Låt det inte gå så långt som till att ta livet av sig som det gjorde i mitt fall. Du måste sluta spela för din egen skull och inte för andras. Det är svårare än man tror att sluta. </p><p>Du mår psykiskt dåligt och det är fruktansvärt och sedan den ekonomiska biten är också tuff. </p><p></p><p>Jag är inte så insatt i hur det fungerar med lån som ni båda står för. Tänker som så att om du begär skuldsanering och som du skriver inte tänker dra in de lån som ni har gemensamma så KFM kommer att räkna på er bådas inkomster och utgifter och det blir inte mycket kvar för dig efter att KFM drar sitt. Kommer ni att klara det ekonomiskt för de lån som inte ska ingå i skuldsaneringen? Eftersom jag själv har skuldsanering och lever tillsammans med min man så vet jag att det är inte mycket pengar att röra sig med.</p><p>Hoppas du får goda råd hos budget och skuldrådgivaren så att du kommer vidare med det ekonomiska. </p><p>Jag har gått ut öppet med att jag är spelberoende så på min arbetsplats så vet de. Bara det är en lättnad och jag står för vad jag gjort. Kan inte göra det ogjort men framåt kan jag göra det bra.</p><p>Då jag på grund av spelberoende förlorat kontakten med min nu 22-åriga son så vet jag vilket helvete det är och att det också kan gå så långt att förlora nära och kära. Sådant gör ont.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annhha, post: 107907, member: 4186"] Som jag skrev tidigare så det första du måste göra är att ta tag i ditt spelberoende. Även om du skriver att du inte kommer att spela mer så är det ingen garanti. Själv lovade jag så många gånger och lika många gånger så fick jag återfall. Lämna ifrån dig din ekonomi. Det är verkligen a och o för att du ska komma vidare. Låt det inte gå så långt som till att ta livet av sig som det gjorde i mitt fall. Du måste sluta spela för din egen skull och inte för andras. Det är svårare än man tror att sluta. Du mår psykiskt dåligt och det är fruktansvärt och sedan den ekonomiska biten är också tuff. Jag är inte så insatt i hur det fungerar med lån som ni båda står för. Tänker som så att om du begär skuldsanering och som du skriver inte tänker dra in de lån som ni har gemensamma så KFM kommer att räkna på er bådas inkomster och utgifter och det blir inte mycket kvar för dig efter att KFM drar sitt. Kommer ni att klara det ekonomiskt för de lån som inte ska ingå i skuldsaneringen? Eftersom jag själv har skuldsanering och lever tillsammans med min man så vet jag att det är inte mycket pengar att röra sig med. Hoppas du får goda råd hos budget och skuldrådgivaren så att du kommer vidare med det ekonomiska. Jag har gått ut öppet med att jag är spelberoende så på min arbetsplats så vet de. Bara det är en lättnad och jag står för vad jag gjort. Kan inte göra det ogjort men framåt kan jag göra det bra. Då jag på grund av spelberoende förlorat kontakten med min nu 22-åriga son så vet jag vilket helvete det är och att det också kan gå så långt att förlora nära och kära. Sådant gör ont. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På den djupaste botten, hjälp mig!
Topp