Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På den djupaste botten, hjälp mig!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dlro" data-source="post: 107905" data-attributes="member: 4389"><p>Tack för ditt svar, även dig Abbe!</p><p></p><p>Jag mår så psykiskt dåligt just nu att jag inte vet ut eller in. Är hårt belastad på jobbet med chefer som bara lastat på mig jobb, plus svartjobb som jag tog åt mig för att tjäna extra som jag ångrar att jag tog till mig nu. Jag ska göra det jag satt på mig nu under två veckor och kommer sen säga upp mig, och sjukskriva mig om de tvingar mig att jobba uppsägningstiden. Jag kommer jobba med familjemedlem istället som personlig assistent för att bryta stressen från allt det jobbet. Jag klarar inte av det längre. Kommer bli ett hastigt avslut men ska försöka göra det fint. Sitter hellre i skiten med familjen och jobbar där än facear jobbet med press från chefer som sen kommer få reda på mina problem i och med skuldsaneringen. Jag pallar inte mer!! Målet är att jag stannar för säger jag upp mig nu drar de säkert in min julbonus bara för att de kan. </p><p></p><p>Har pratat med skuld och budgetrådgivare idag och ska dit på torsdag, jag har en plan som kanske kommer fungera. </p><p></p><p>Jag tänker att jag släpper alla skulder förutom de två stora som min fru står på, och ansöker om skuldsanering. Fortsätter att betala in på lånen hon står med på. De skulderna kommer med på sanering och förhoppningen är att med min sanering som betalar lite, och min fru betalar lite så blir banken nöjd och lånet betalas av på de 5 åren tillsammans med min fru och skuldsaneringen. Samtidigt saneras de andra skulder jag har. Med tanke på att det är familjemedlem jag jobbar med så kan jag samtidigt umgås med familjen, jobba nätter extra hos honom och få ihop extra pengar. De timmar kan jag skriva upp på min fru som också ör anställd på de företaget och jobbar 2 dagar i veckan på annat jobb, 20 timmars pass. </p><p></p><p>Jag kommer aldrig mer spela igen, och jag kommer söka hjälp jag behöver för att lösa det här. Vad tänker jag fel i min plan? Råd, frågor, tankar från er? Kommer detta fungera tror ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dlro, post: 107905, member: 4389"] Tack för ditt svar, även dig Abbe! Jag mår så psykiskt dåligt just nu att jag inte vet ut eller in. Är hårt belastad på jobbet med chefer som bara lastat på mig jobb, plus svartjobb som jag tog åt mig för att tjäna extra som jag ångrar att jag tog till mig nu. Jag ska göra det jag satt på mig nu under två veckor och kommer sen säga upp mig, och sjukskriva mig om de tvingar mig att jobba uppsägningstiden. Jag kommer jobba med familjemedlem istället som personlig assistent för att bryta stressen från allt det jobbet. Jag klarar inte av det längre. Kommer bli ett hastigt avslut men ska försöka göra det fint. Sitter hellre i skiten med familjen och jobbar där än facear jobbet med press från chefer som sen kommer få reda på mina problem i och med skuldsaneringen. Jag pallar inte mer!! Målet är att jag stannar för säger jag upp mig nu drar de säkert in min julbonus bara för att de kan. Har pratat med skuld och budgetrådgivare idag och ska dit på torsdag, jag har en plan som kanske kommer fungera. Jag tänker att jag släpper alla skulder förutom de två stora som min fru står på, och ansöker om skuldsanering. Fortsätter att betala in på lånen hon står med på. De skulderna kommer med på sanering och förhoppningen är att med min sanering som betalar lite, och min fru betalar lite så blir banken nöjd och lånet betalas av på de 5 åren tillsammans med min fru och skuldsaneringen. Samtidigt saneras de andra skulder jag har. Med tanke på att det är familjemedlem jag jobbar med så kan jag samtidigt umgås med familjen, jobba nätter extra hos honom och få ihop extra pengar. De timmar kan jag skriva upp på min fru som också ör anställd på de företaget och jobbar 2 dagar i veckan på annat jobb, 20 timmars pass. Jag kommer aldrig mer spela igen, och jag kommer söka hjälp jag behöver för att lösa det här. Vad tänker jag fel i min plan? Råd, frågor, tankar från er? Kommer detta fungera tror ni? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
På den djupaste botten, hjälp mig!
Topp