Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
PÅ & STOPPKNAPPAR i vår hjärna!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="*Trött-i-själen*" data-source="post: 114362" data-attributes="member: 3998"><p>Ja,jag tror att även vi här inne har olika åsikter och uppfattningar om saker och ting,precis som på andra ställen på nätet. </p><p></p><p>Jag begär och tror inte att alla kommer att klappa mig på axeln om jag gör ett inlägg här. </p><p></p><p>Jag förväntar mig heller inte att alla tänker,agerar som mig i alla lägen. </p><p></p><p>Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig när jag som du uttrycker dig tog till en simpel förklaring till hur hjärnan fungerar vid ett missbruk. </p><p></p><p>Det var inte min mening att sätta mig på några höga hästar och göra mig duktig. </p><p></p><p>Däremot kommer jag ihåg att jag fick en AHA-upplevelse när den här hjärnforskaren på missbruk bland annat i hela programmet talade just om skadade nervbanor mellan på och stoppknappen!</p><p></p><p>Givetvis har jag ju en förhoppning om att även MIN hjärna ska läka ihop när jag avhåller mig från spel så att den slutligen fungerar som den ska igen. </p><p></p><p>Jag tror att kanske inte alla har gjort just den kopplingen att nervbanorna mellan PÅ-STOPP är skadade och att de ständigt frågar sig själva hur fasiken de misslyckas med att ständigt misslyckas med att avhålla sig från spel?</p><p></p><p>Tråkigt att du blev irriterad på mitt inlägg där ”DU” tycker att jag provocerar fram en andledning att spela på fyllan!?</p><p></p><p>Som svar på det kan jag säga att det INTE var min mening att provocera fram en anledning att spela... MEN jag visste att jag skulle dricka alkohol för första gången UTAN att redan från början planera in en natt med spel... jag beskrev därför HUR det har sett ut för MIG med spel och alkohol innan (jag har ju ett ”korsbehov”)</p><p></p><p>Jag var RÄDD.. kan du förstå det!?... rädd för HUR natten skulle sluta!?... </p><p></p><p>Nu slutade den ju tyvärr,precis som de flesta andra gånger... alkohol = spel och att jag kan driva med mig själv om det bjuder jag på!</p><p></p><p>Jag tackar för erbjudandet och möjligheten att höra av mig privat till dig om spelsuget pockar på,men jag tror jag hoppar det erbjudandet då jag känner redan från början att du stör dig på mig.</p><p></p><p>ALLA har rätt att göra sina egna tolkningar av mina inlägg och en del kanske tolkar dem på annat sätt än dig och kan relatera till det jag skrev utan att störa sig på mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="*Trött-i-själen*, post: 114362, member: 3998"] Ja,jag tror att även vi här inne har olika åsikter och uppfattningar om saker och ting,precis som på andra ställen på nätet. Jag begär och tror inte att alla kommer att klappa mig på axeln om jag gör ett inlägg här. Jag förväntar mig heller inte att alla tänker,agerar som mig i alla lägen. Jag ber om ursäkt om du tog illa vid dig när jag som du uttrycker dig tog till en simpel förklaring till hur hjärnan fungerar vid ett missbruk. Det var inte min mening att sätta mig på några höga hästar och göra mig duktig. Däremot kommer jag ihåg att jag fick en AHA-upplevelse när den här hjärnforskaren på missbruk bland annat i hela programmet talade just om skadade nervbanor mellan på och stoppknappen! Givetvis har jag ju en förhoppning om att även MIN hjärna ska läka ihop när jag avhåller mig från spel så att den slutligen fungerar som den ska igen. Jag tror att kanske inte alla har gjort just den kopplingen att nervbanorna mellan PÅ-STOPP är skadade och att de ständigt frågar sig själva hur fasiken de misslyckas med att ständigt misslyckas med att avhålla sig från spel? Tråkigt att du blev irriterad på mitt inlägg där ”DU” tycker att jag provocerar fram en andledning att spela på fyllan!? Som svar på det kan jag säga att det INTE var min mening att provocera fram en anledning att spela... MEN jag visste att jag skulle dricka alkohol för första gången UTAN att redan från början planera in en natt med spel... jag beskrev därför HUR det har sett ut för MIG med spel och alkohol innan (jag har ju ett ”korsbehov”) Jag var RÄDD.. kan du förstå det!?... rädd för HUR natten skulle sluta!?... Nu slutade den ju tyvärr,precis som de flesta andra gånger... alkohol = spel och att jag kan driva med mig själv om det bjuder jag på! Jag tackar för erbjudandet och möjligheten att höra av mig privat till dig om spelsuget pockar på,men jag tror jag hoppar det erbjudandet då jag känner redan från början att du stör dig på mig. ALLA har rätt att göra sina egna tolkningar av mina inlägg och en del kanske tolkar dem på annat sätt än dig och kan relatera till det jag skrev utan att störa sig på mig. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
PÅ & STOPPKNAPPAR i vår hjärna!
Topp