Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Orolig tjej behöver svar (inkasso gått till kfm)
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jess" data-source="post: 243576" data-attributes="member: 5838"><p>Jag kan försöka hålla mig kort.</p><p>Jag har skulder över 400.000 kronor, endel är hos inkasso och igår fick jag ett brev om att det gått till kronofogden, jag fick ett brev om delgivningskvitto, Som jag skrev på och skickade tillbaka.</p><p>(Var för en skuld som Qliro ville driva in..)</p><p>Jag har inte pengarna att betala den. Vad sker här näst?</p><p>Samt sen undrar jag om jag får behålla min lön nu i Mars samt mina pengar jag får tillbaka på skatten mellan 7-9 april?</p><p>Samt om jag kommer få behålla april lönen med?</p><p>(Har precis börjat på ett nytt arbete) med en bra lön, så vore bra att få behålla lönen som kommer den 26:e April, innan löneutmätning drar igång, vad tror ni mina odds för detta är?</p><p>Hoppas mina frågor inte är allt för konstiga och någon kunnig själ kan besvara dessa.</p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jess, post: 243576, member: 5838"] Jag kan försöka hålla mig kort. Jag har skulder över 400.000 kronor, endel är hos inkasso och igår fick jag ett brev om att det gått till kronofogden, jag fick ett brev om delgivningskvitto, Som jag skrev på och skickade tillbaka. (Var för en skuld som Qliro ville driva in..) Jag har inte pengarna att betala den. Vad sker här näst? Samt sen undrar jag om jag får behålla min lön nu i Mars samt mina pengar jag får tillbaka på skatten mellan 7-9 april? Samt om jag kommer få behålla april lönen med? (Har precis börjat på ett nytt arbete) med en bra lön, så vore bra att få behålla lönen som kommer den 26:e April, innan löneutmätning drar igång, vad tror ni mina odds för detta är? Hoppas mina frågor inte är allt för konstiga och någon kunnig själ kan besvara dessa. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Orolig tjej behöver svar (inkasso gått till kfm)
Topp