Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Orolig som fan
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Allema" data-source="post: 323765" data-attributes="member: 7501"><p>hejsan</p><p></p><p>är det fler härinne som oroar sig som f*n för kommande vintern pga elpriset?</p><p></p><p>jag bor i hus ensam med två barn. Har inget sparande och lever från månad till månad. Jag har börjat använda bilen mindre och jag har börjat köpa den billigaste varianten på nästan allt i mataffären. Kommer spara någon tusenlapp på det förhoppningsvis. Men den tusenlappen kommer inte räcka till elräkningen till vintern. Försöker spara varje krona som går men risken är stor att jag som många andra inte har råd med elen snart. Hur tänker och gör ni?</p><p></p><p>planen är raggsockor, extra tröja och extra täcke. Sänka värmen till det jag har råd med men jag har barn och kan inte låta dom frysa alldeles för mycket! Kanske 18-17-16 grader. Och duscha 3 minuter!</p><p></p><p>nu juni-juli har jag gjort av med 230 kwh. Snålar redan så mycket jag bara kan nu.</p><p></p><p>mvh en orolig ensam 2barnsmamma som gör allt för att inte elen kommer att stängas av pga inte kunna betala räkningen!</p><p>Jag jobbar och med barnbidrag osv får jag ut 27 tusen i månaden. Tyvärr 2 lån som äter upp en stor del av ekonomin varje månad. Hund och katt som jag haft i många år och inte kan tänka mig att ge bort. Jag går inte back och har aldrig varit sen med en räkning. Men just nu är jag verkligen orolig. Så mycket som höjts på samma gång nu. Som 35 åring vill man inte packa sina väskor och flytta hem till föräldrarna..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Allema, post: 323765, member: 7501"] hejsan är det fler härinne som oroar sig som f*n för kommande vintern pga elpriset? jag bor i hus ensam med två barn. Har inget sparande och lever från månad till månad. Jag har börjat använda bilen mindre och jag har börjat köpa den billigaste varianten på nästan allt i mataffären. Kommer spara någon tusenlapp på det förhoppningsvis. Men den tusenlappen kommer inte räcka till elräkningen till vintern. Försöker spara varje krona som går men risken är stor att jag som många andra inte har råd med elen snart. Hur tänker och gör ni? planen är raggsockor, extra tröja och extra täcke. Sänka värmen till det jag har råd med men jag har barn och kan inte låta dom frysa alldeles för mycket! Kanske 18-17-16 grader. Och duscha 3 minuter! nu juni-juli har jag gjort av med 230 kwh. Snålar redan så mycket jag bara kan nu. mvh en orolig ensam 2barnsmamma som gör allt för att inte elen kommer att stängas av pga inte kunna betala räkningen! Jag jobbar och med barnbidrag osv får jag ut 27 tusen i månaden. Tyvärr 2 lån som äter upp en stor del av ekonomin varje månad. Hund och katt som jag haft i många år och inte kan tänka mig att ge bort. Jag går inte back och har aldrig varit sen med en räkning. Men just nu är jag verkligen orolig. Så mycket som höjts på samma gång nu. Som 35 åring vill man inte packa sina väskor och flytta hem till föräldrarna.. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Orolig som fan
Topp