Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Orkar inte mer...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stevieee" data-source="post: 50910" data-attributes="member: 2909"><p>Ja hur går det... </p><p></p><p>Jag gick till skuldrådgivaren och berättade om min sits och tjejen. Hon sa att jag skulle släppa allt till kronofogden och sedan söka skuldsanering om ett år. Måste man vänta så länge, även om skulderna är nya? </p><p></p><p>Hon sa att även bruden borde göra det men sa att det går inte. Aldrig livet att jag låter henne hamna i den här skiten även om hon har lånet på sig. Men på något sätt ska jag betala det... </p><p></p><p>Jag kände en viss lättnad men när jag gick därifrån så har jag verkligen tappat hoppet. Jag är rädd och jag hatar mig själv för vad jag gjort och hamnat. Jag hade liksom en fucking mille för ett halvår sen men eftersom jag är en idiot så varar inget bra allt för länge.... Jag jobbar annars som säljare och är väl ganska duktig. I juni ska jag förmodligen få ett nytt jobb där jag kommer tjäna 25-30 innan skatt. Går att tjäna mer efter presentation. </p><p></p><p>Men nu vet jag fan inte vad som händer eller hur jag ska tänka?? Okej säg att jag tjänar 30.000 innan skatt och får behålla 4800 plus hyran?? Sen om jag får skuldsanering, ska jag kämpa då liksom och kanske en månad göra 40.000 och bara få behålla 4800 +hyran? Fan har inte tänkt på detta innan då jag varit sjukskriven ca 6 månader och nu får ca 13000. Jag har alltid jobbat som säljare och påverkat min lön. Varför ska jag kämpa för att bara få det beloppet, ska jag byta jobb sen? Fan min kusin kommer vara min chef, han kommer få reda på hela den här grejen också.... </p><p></p><p></p><p>Hur länge kan jag jobba innan de gör löneutmätning? Tänker att jag kämpar som Fan och ger tjejen alla dem pengarna eftersom jag inte skulle betala räkningarna... </p><p></p><p></p><p>Vad händer nu? Ska man bara inte betala skiten och låta det gå till kronofogden... Ett år löneutmätning och sen kanske 5 år till existens minimum fuck asså jag har panik... Är det här enda utvägen.... Ja för räkningarna är ju typ på 20.000 i månaden så skulle inte ha råd ändå ellerhur. </p><p></p><p></p><p>Vad borde jag fixa innan jag får prick? Kan man köpa något på avbetalning som behövs, bunkra upp med kläder, mobil ABB måste jag ha eftersom nu har jag jobbets ABB. Bank konto har man ju redan.. Sorry för luddigt inlägg men har inte orkat svara då jag mår skit. Mammas röst ekar i huvudet att bli aldrig som Pappa. Lova mig det.... Fyfan... Må bäst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stevieee, post: 50910, member: 2909"] Ja hur går det... Jag gick till skuldrådgivaren och berättade om min sits och tjejen. Hon sa att jag skulle släppa allt till kronofogden och sedan söka skuldsanering om ett år. Måste man vänta så länge, även om skulderna är nya? Hon sa att även bruden borde göra det men sa att det går inte. Aldrig livet att jag låter henne hamna i den här skiten även om hon har lånet på sig. Men på något sätt ska jag betala det... Jag kände en viss lättnad men när jag gick därifrån så har jag verkligen tappat hoppet. Jag är rädd och jag hatar mig själv för vad jag gjort och hamnat. Jag hade liksom en fucking mille för ett halvår sen men eftersom jag är en idiot så varar inget bra allt för länge.... Jag jobbar annars som säljare och är väl ganska duktig. I juni ska jag förmodligen få ett nytt jobb där jag kommer tjäna 25-30 innan skatt. Går att tjäna mer efter presentation. Men nu vet jag fan inte vad som händer eller hur jag ska tänka?? Okej säg att jag tjänar 30.000 innan skatt och får behålla 4800 plus hyran?? Sen om jag får skuldsanering, ska jag kämpa då liksom och kanske en månad göra 40.000 och bara få behålla 4800 +hyran? Fan har inte tänkt på detta innan då jag varit sjukskriven ca 6 månader och nu får ca 13000. Jag har alltid jobbat som säljare och påverkat min lön. Varför ska jag kämpa för att bara få det beloppet, ska jag byta jobb sen? Fan min kusin kommer vara min chef, han kommer få reda på hela den här grejen också.... Hur länge kan jag jobba innan de gör löneutmätning? Tänker att jag kämpar som Fan och ger tjejen alla dem pengarna eftersom jag inte skulle betala räkningarna... Vad händer nu? Ska man bara inte betala skiten och låta det gå till kronofogden... Ett år löneutmätning och sen kanske 5 år till existens minimum fuck asså jag har panik... Är det här enda utvägen.... Ja för räkningarna är ju typ på 20.000 i månaden så skulle inte ha råd ändå ellerhur. Vad borde jag fixa innan jag får prick? Kan man köpa något på avbetalning som behövs, bunkra upp med kläder, mobil ABB måste jag ha eftersom nu har jag jobbets ABB. Bank konto har man ju redan.. Sorry för luddigt inlägg men har inte orkat svara då jag mår skit. Mammas röst ekar i huvudet att bli aldrig som Pappa. Lova mig det.... Fyfan... Må bäst [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Orkar inte mer...
Topp