Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
ORKAR INTE!! Blev utan lön denna månad vad händer med mins avbetalnings planer!?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 53443" data-attributes="member: 3225"><p>Men usch vilken jobbig situation!</p><p>Först och främst behöver du tänka på att allt löser sig på ett eller annat sätt och det är "bara" pengar det handlar om. Det bästa som kommer att hända dig i livet ligger nu i din mage, så var rädd om dig och bäbisen!!! </p><p></p><p>Till dina föräldrar säger du bara att du inte fick ngn lön denna månaden och ger de numret till ditt lönekontor om de skulle vilja ringa och kolla (tror inte det)! De kommer att förstå dig!!!</p><p></p><p>Sen är det jättebra att din sambo kan hjälpa dig lite efter helgen... det är i nöd och lust. Han ser säkert att du kämpar och uppskattar det. Ta emot hans hjälp utan dåligt samvete, vem vet när det blir din tur att stötta honom.</p><p></p><p>Vet inte om ni tänkt köpa ny vagn men det kostar så himla mycket så kolla blocket eller t o m sidor på Facebook där du kan få en fin vagn för bara några hundra!! Min äldsta dotter låg som nyfödd i en vagn för 150 kr köpt på secondhand, fick många kommentarer när jag gick på stan Vilken fin och annorlunda vagn!!! Det blev en jättefin människa av henne ändå trots att hon inte fick ligga i en vagn för 15 000 kr!!!! </p><p></p><p>Så snälla du, oroa dig inte, förstår att du fick panik men det är bara världsliga saker, du behöver finnas till och må bra för din bäbis skull när bäbisen kommer. </p><p></p><p>Stor stor kram till dig!!! </p><p></p><p>PS. Om du ringer de du har skulder hos att betala denna månad och berättar som det är och mejlar in en kopia på ditt lönebesked så är jag säker på att i alla fall ngn av dem kommer att erbjuda dig alternativ. Det viktiga är att du visar att du vill ta ansvar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 53443, member: 3225"] Men usch vilken jobbig situation! Först och främst behöver du tänka på att allt löser sig på ett eller annat sätt och det är "bara" pengar det handlar om. Det bästa som kommer att hända dig i livet ligger nu i din mage, så var rädd om dig och bäbisen!!! Till dina föräldrar säger du bara att du inte fick ngn lön denna månaden och ger de numret till ditt lönekontor om de skulle vilja ringa och kolla (tror inte det)! De kommer att förstå dig!!! Sen är det jättebra att din sambo kan hjälpa dig lite efter helgen... det är i nöd och lust. Han ser säkert att du kämpar och uppskattar det. Ta emot hans hjälp utan dåligt samvete, vem vet när det blir din tur att stötta honom. Vet inte om ni tänkt köpa ny vagn men det kostar så himla mycket så kolla blocket eller t o m sidor på Facebook där du kan få en fin vagn för bara några hundra!! Min äldsta dotter låg som nyfödd i en vagn för 150 kr köpt på secondhand, fick många kommentarer när jag gick på stan Vilken fin och annorlunda vagn!!! Det blev en jättefin människa av henne ändå trots att hon inte fick ligga i en vagn för 15 000 kr!!!! Så snälla du, oroa dig inte, förstår att du fick panik men det är bara världsliga saker, du behöver finnas till och må bra för din bäbis skull när bäbisen kommer. Stor stor kram till dig!!! PS. Om du ringer de du har skulder hos att betala denna månad och berättar som det är och mejlar in en kopia på ditt lönebesked så är jag säker på att i alla fall ngn av dem kommer att erbjuda dig alternativ. Det viktiga är att du visar att du vill ta ansvar. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
ORKAR INTE!! Blev utan lön denna månad vad händer med mins avbetalnings planer!?
Topp