Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Onea hur länge kan jag dra ut på att inte betala förlängningsavgiften?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ca5tio" data-source="post: 17520" data-attributes="member: 1110"><p><strong>Fruktansvärda <a href="http://www.xn--lnforum-exa.se/besok/10" target="_blank">Onea</a> och underbara Gothia</strong></p><p></p><p></p><p>Jag både ringde och mejlade Onea för att begära anstånd en månad eller betala dubbelt i september och de svar jag fick var de mest fruktansvärda och empatilösa som jag fått från någon långivare någonsin. De sa att betalade jag inte senast den 26/8 så skulle lånet sägas upp och jag måste återbetala hela skulden och gjorde jag inte det så skulle ärendet skickas till KFM. Jag föreslog också att jag kunde betala dubbelt i i september men det kunde inte deras system klara av då skulle den ena betalningen räknas som en avbetalning på skulden och jag skulle ändå vara skyldig att betala 2 förlängningsavgifter. Men risken fanns ändå att ärendet skickades till KFM. Till sist när jag bönat och bett och gråtit så frågade jag om de tyckte jag skulle ta ett nytt smslån för att betala dem och då fick jag till svar att de brydde sig inte om hur jag fick fram pengar bara att jag betalade den 26/8. Jag ringde då till underbara Gothia där jag har en avbetalningsplan på 1000/månad och förklarade hur jag blivit bemött( nämnde inte Onea med namn) och den handläggaren sa att det är klart vi kan hjälpa dig jag fick helt betalningsfri månad i augusti och behöver inte betala dubbelt i september. Så om någon tänkt göra samma sak hos Onea ring eller mejla inte utan betala när ni kan och hoppas att det går bra men några garantier </p><p>finns inte. Jag vill bara tillägga att jag känner mig så jäkla dum som gjorde så här dvs. ringde och mejlade det gör jag aldrig mer när det gäller Onea.Kan jag anmäla Onea till någon instans och i så fall till vilken?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ca5tio, post: 17520, member: 1110"] [b]Fruktansvärda [URL="http://www.xn--lnforum-exa.se/besok/10"]Onea[/URL] och underbara Gothia[/b] Jag både ringde och mejlade Onea för att begära anstånd en månad eller betala dubbelt i september och de svar jag fick var de mest fruktansvärda och empatilösa som jag fått från någon långivare någonsin. De sa att betalade jag inte senast den 26/8 så skulle lånet sägas upp och jag måste återbetala hela skulden och gjorde jag inte det så skulle ärendet skickas till KFM. Jag föreslog också att jag kunde betala dubbelt i i september men det kunde inte deras system klara av då skulle den ena betalningen räknas som en avbetalning på skulden och jag skulle ändå vara skyldig att betala 2 förlängningsavgifter. Men risken fanns ändå att ärendet skickades till KFM. Till sist när jag bönat och bett och gråtit så frågade jag om de tyckte jag skulle ta ett nytt smslån för att betala dem och då fick jag till svar att de brydde sig inte om hur jag fick fram pengar bara att jag betalade den 26/8. Jag ringde då till underbara Gothia där jag har en avbetalningsplan på 1000/månad och förklarade hur jag blivit bemött( nämnde inte Onea med namn) och den handläggaren sa att det är klart vi kan hjälpa dig jag fick helt betalningsfri månad i augusti och behöver inte betala dubbelt i september. Så om någon tänkt göra samma sak hos Onea ring eller mejla inte utan betala när ni kan och hoppas att det går bra men några garantier finns inte. Jag vill bara tillägga att jag känner mig så jäkla dum som gjorde så här dvs. ringde och mejlade det gör jag aldrig mer när det gäller Onea.Kan jag anmäla Onea till någon instans och i så fall till vilken? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Onea hur länge kan jag dra ut på att inte betala förlängningsavgiften?
Topp