Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Omvårdnadsbidrag

Hejsan!
Är det någon som kan hjälpa mig att räkna ut hur mycket jag kommer att få behålla per månad efter skatten dras från omvårdnadsbidraget?… jag kommer få 2.984kr innan skatt på 32%
sen kommer kfm att göra en utmätning på den summan
Vänligen
S

Hejsan!
Är det någon som kan hjälpa mig att räkna ut hur mycket jag kommer att få behålla per månad efter skatten dras från omvårdnadsbidraget?… jag kommer få 2.984kr innan skatt på 32%
sen kommer kfm att göra en utmätning på den summan
Vänligen
S
Så du får behålla inget?

När jag hade utmätning fick jag behålla omvårdnadsbidraget, men nu när jag har inledande räknas det som en inkomst.

Men åååh!!! Intressant. Jag har omvårdnadsbidrag, det lägsta 2.145 kr efter skatt. Jag ska ju söka skusa men kommer bli nekad och gissningsvis löneutmätning och hade blivit SÅ glad om man fick behålla det!!! Gör ju stor skillnad, man har det ju av en anledning.

Men åååh!!! Intressant. Jag har omvårdnadsbidrag, det lägsta 2.145 kr efter skatt. Jag ska ju söka skusa men kommer bli nekad och gissningsvis löneutmätning och hade blivit SÅ glad om man fick behålla det!!! Gör ju stor skillnad, man har det ju av en anledning.
Ja man får ju det av en anledning … dock så tror jag att en del kan ryka bara man har själva förbehålls beloppet kvar… vilket är jättesynd. Jag har förkortad arbetstid för att finnas där för min dotter, så det är guld värt med de slantarna

Okej! Får dock bara det i ett år till sen är det slut med det tillskottet. Och då har jag väl hunnit söka skusa, fått avslag och löneutmätning som enligt skadans uträkning ändå kommer vara noll kronor. Men fram tills att jag hamnar där är pengarna otroligt mycket värda!

Om man får behålla det räknas det in som en inkomst indet beslut man har, så det är inga extra pengar ut ändå.

Om man får behålla det räknas det in som en inkomst indet beslut man har, så det är inga extra pengar ut ändå.

Ja lönen blir ju några tusenlappar lägre när man går ner i arbetstid så förhoppningsvis så jämnar det ut sig

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp