Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ompröva

Min sanering har vunnit laga kraft om en vecka! Nu skickade min sambo in omprövning då hans inkomst ökat. Han är inne på sitt andra år med sanering. Frågan är då om jag också ska ompröva hans nya inkomst. Mitt är ju inte klart förrän om en vecka.

Hur stor ökning pratar du om?
Normal löneökning är väl knappast något du behöver ompröva för.

Oj, det kan ju sticka i ögonen hos borgenärer. jag hade också omprövat det beloppet.
(och grattis till den ökningen för den delen!)

Tja, något bra har man väl gjort om man får en sådan löneökning. Och allt går nog inte till borgenärerna heller.
Självklart gör det väl det om han begär omprövning och går då tillbaka till summan han hade när han började omprövningen (exkl. Inflation, etc.)

Och troligen jobbar han mycket OB i regionen som jag, som fick samma "löneförhöjning". Denna löneförhöjning är alltså det nya OB-t och inte grundat på individuella bedrifter. Men jag känner ju inte människan så jag kan ha fel, kanske han är Elon Musks högerhand eller nåt med den löneförhöjningen.

Självklart gör det väl det om han begär omprövning och går då tillbaka till summan han hade när han började omprövningen (exkl. Inflation, etc.)

Och troligen jobbar han mycket OB i regionen som jag, som fick samma "löneförhöjning". Denna löneförhöjning är alltså det nya OB-t och inte grundat på individuella bedrifter. Men jag känner ju inte människan så jag kan ha fel, kanske han är Elon Musks högerhand eller nåt med den löneförhöjningen.
Han Ligger ute och jobbar! Detta grundar sig på övriga tillägg som ger den ökningen. Kommer inte vara för alltid dock men lär vara något år till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp