Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Om man bara insett tidigare
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bekymrad" data-source="post: 55356" data-attributes="member: 3366"><p>Har nu äntligen börjat ta tag i min situation och se saker och ting klarare. Blir ledsen när jag läser här på forumet om dom som fortfarande i panik letar nya lån ,vilket jag antar eftersom jag nyss varit där själv , måste gå till att överleva och betala redan tidigare lån. Önskar att jag för länge sen insett att det kommer inte lösa sig, det blir inte bättre, det är inte lösningen. Om jag hade vågat och vetat det jag vet idag hade det aldrig gått så långt. Det slutar ändå med att i dom flesta fall hamnar man hos kronofogden men med ett så stort belopp att det inte finns något slut. </p><p>Inser nu när jag försöker få en överblick över alla skulder att jag inte har någon som helst koll. Att ha löneutmätning är ingen dans på rosor men ju tidigare man tar tag i det ju fortare går det att bli skuldfri. Men inser också att alla måste hitta sin egen gräns, för mig tog det över tio år så jag dömer ingen. Blir bara ledsen att möjligheten finns att vi hamnar här. </p><p>Min man som precis fått reda på min situation kan inte förstå denna värld ,varje skuld jag nu visar blir han lika chockad och jag förstår ännu mer vilken idiot jag varit. Vem fan vill betala över 30% ränta? Helt sjukt! </p><p>Jag är oerhört lyckligt lottat som har en man som kommer stötta mig i det här. Han kommer ta ett lån så jag blir fri kronofogden och de mest akuta. Jag kommer skriva på ett papper att om något händer mellan oss så hamnar lånet hos kronofogden och jag får betala min skuld. Men det känns så himla skönt! Jag ser ljuset i tunneln. Det kommer bli tufft, väldigt tufft men för varje månad betalar jag av skulden . Har fortfarande några större lån jag ska försöka betala av men efter en utmätning på över 13500 känner jag att jag hellre tar det än fortsätter gynna skojarna. </p><p>Så snälla ni som tänker ta nya lån för att lösa andra, tänk igen. Fundera flera gånger om det är värt det. Livet är för kort och man förlorar så mycket av sig själv, det är inte värt det❤️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bekymrad, post: 55356, member: 3366"] Har nu äntligen börjat ta tag i min situation och se saker och ting klarare. Blir ledsen när jag läser här på forumet om dom som fortfarande i panik letar nya lån ,vilket jag antar eftersom jag nyss varit där själv , måste gå till att överleva och betala redan tidigare lån. Önskar att jag för länge sen insett att det kommer inte lösa sig, det blir inte bättre, det är inte lösningen. Om jag hade vågat och vetat det jag vet idag hade det aldrig gått så långt. Det slutar ändå med att i dom flesta fall hamnar man hos kronofogden men med ett så stort belopp att det inte finns något slut. Inser nu när jag försöker få en överblick över alla skulder att jag inte har någon som helst koll. Att ha löneutmätning är ingen dans på rosor men ju tidigare man tar tag i det ju fortare går det att bli skuldfri. Men inser också att alla måste hitta sin egen gräns, för mig tog det över tio år så jag dömer ingen. Blir bara ledsen att möjligheten finns att vi hamnar här. Min man som precis fått reda på min situation kan inte förstå denna värld ,varje skuld jag nu visar blir han lika chockad och jag förstår ännu mer vilken idiot jag varit. Vem fan vill betala över 30% ränta? Helt sjukt! Jag är oerhört lyckligt lottat som har en man som kommer stötta mig i det här. Han kommer ta ett lån så jag blir fri kronofogden och de mest akuta. Jag kommer skriva på ett papper att om något händer mellan oss så hamnar lånet hos kronofogden och jag får betala min skuld. Men det känns så himla skönt! Jag ser ljuset i tunneln. Det kommer bli tufft, väldigt tufft men för varje månad betalar jag av skulden . Har fortfarande några större lån jag ska försöka betala av men efter en utmätning på över 13500 känner jag att jag hellre tar det än fortsätter gynna skojarna. Så snälla ni som tänker ta nya lån för att lösa andra, tänk igen. Fundera flera gånger om det är värt det. Livet är för kort och man förlorar så mycket av sig själv, det är inte värt det❤️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Om man bara insett tidigare
Topp