27 Mars 2014 #1 O Oyster V.I.P & LF entusiast Poäng: 347 Blev medlem 9 Mars 2013 Meddelanden 1 201 Mottagna reaktioner 116 Poäng 347 Någon som har detta? Fick kortet idag. Men står så luddigt om vilken kredit man är beviljad.. nån som vet vart och hur man ser?
Någon som har detta? Fick kortet idag. Men står så luddigt om vilken kredit man är beviljad.. nån som vet vart och hur man ser?
8 Maj 2014 #2 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Okq8 Grattis!! ... Du har förmodligen fått den kredit du ansökte om, om inget annat anges så tror jag att det är 30.000 kr det rör sig om. Jag är väldigt nyfiken på hur din UC ungefär såg ut när du sökte, antal förfrågningar, blanco osv?? Tacksam för svar!!
Okq8 Grattis!! ... Du har förmodligen fått den kredit du ansökte om, om inget annat anges så tror jag att det är 30.000 kr det rör sig om. Jag är väldigt nyfiken på hur din UC ungefär såg ut när du sökte, antal förfrågningar, blanco osv?? Tacksam för svar!!
13 Maj 2014 #3 D DaBoss Medlem Poäng: 2 Blev medlem 2 September 2013 Meddelanden 17 Mottagna reaktioner 0 Poäng 2 Oyster sa: Någon som har detta? Fick kortet idag. Men står så luddigt om vilken kredit man är beviljad.. nån som vet vart och hur man ser? Klicka för att se resterande... Fick du kort och kod samtidigt? Samt hur länge tog det från det att du ansökte?
Oyster sa: Någon som har detta? Fick kortet idag. Men står så luddigt om vilken kredit man är beviljad.. nån som vet vart och hur man ser? Klicka för att se resterande... Fick du kort och kod samtidigt? Samt hur länge tog det från det att du ansökte?
13 Maj 2014 #4 O Oyster V.I.P & LF entusiast Poäng: 347 Blev medlem 9 Mars 2013 Meddelanden 1 201 Mottagna reaktioner 116 Poäng 347 Kortet en vecka eft ansökan. Koden dagen efter det