Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Okmoney upphör blir lanbutiken.se

bästa okmoney kund

vi på okmoney har jobbat hårt i flera år, och följt med utvecklingen av marknaden samtidigt som vi har lyssnat på den feedback vi fått. Vi har gjort beslutet att det är dags för något nytt, och vi är stolta över att kunna presentera vår nya lånesajt lånbutiken.se.

Vad betyder detta för dig som kund hos okmoney?

1. Fakturering och inkasso kommer att fortsätta som normalt. Om du nyligen tagit ett lån är det bara att betala lånet senast på förfallodagen som vanligt. Om du tidigare använt vår okmoney online tjänst kan du tyvärr inte logga in längre. Vår kundtjänst på lånbutiken kan dock besvara alla dina okmoney frågor och hjälper dig ifall du har några som helst frågor. Du kan kontakta oss per telefon på 08 655 3665 eller via e-post på info@lanbutiken.se.

2. Om förfallodagen redan gått och du fått en påminnelsefaktura ska du omgående betala fakturan för att undvika extra kostnader. Om du vet att du blir sen, kan du fortfarande förlänga lånet mot en avgift, men kom ihåg att detta måste göras innan påminnelsefakturan förfaller. Om du har fler frågor kan du kontakta vår kundtjänst vardagar kl 8-16 per telefon på 08 655 3665 eller via e-post på info@lanbutiken.se

3. Om du trots allt inte kunnat betala tillbaka lånet och du har fått ett kravbrev från intrum justitia lönar det sig att betala fakturan omgående för att undvika dyra tillägskostnader och en möjlig betalningsanmärkning. Om du vet att du har problem med återbetalning i detta skede, lönar det sig att kontakta intrum justitia för att möjligen kunna komma överens om en betalningsplan för ditt lån. Kontaktuppgifterna hittar du på kravbrevet. Du kan även logga in på deras webbtjänst på https://dw-se.intrum.com/wa/auth?authmech=password-se.

Om du har fler frågor kring ditt okmoney lån, är det bara att kontakta vår kundtjänst så besvarar vi dina frågor.

Vi tackar dig för att du valt okmoney och önskar dig en fortsatt trevlig höst. Om du vill bekanta dig med vår nya tjänst, hittar du oss i fortsättningen på www.lanbutiken.se.

Hälsningar,
okmoney
[/quotequote

Vad tycker ni om deras namnändring? :)
Hehe, jag tycker nog det är lite fantasilöst....

Jag gillar nog det gamla namnet mer... Förstår faktiskt inte riktigt varför man ska behöva byta webbplats.

Det nya namnet kanske ger ett lite tydligare koncept. Annat än det vet jag inte riktigt hur de har resonerat.

lånbutiken låter för mig som att det finns ett stort utbud av lån, typ även privatlån. men de har ju bara små lån... lika fantasilöst både lånbutiken och okmoney så de kunde lika gärna behållit ;)

Som ni har lån hos ok money och ville förlänga den med 10 dagar så verkar
Inte funka nu längre, det står man kan kontakta de och förlänga den jag har mejlat de
Flera gånger utan svar!!!
Hos ok money kunde man logga in och sköta den biten själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp