Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Okänd avbetalningskredit på Bisnode?

Fick en upplysningskopia från Bisnode igår där jag, till min förvåning, ser att jag har drygt 96k registrerat som Avbetalningskredit. Dock så har jag inga avbetalningar utan ”endast” blancolån och krediter och alla dessa ligger på UC.

Kan vissa skulder synas på både Bisnode och UC? Finns det nåt sätt att ta reda vilket/vilka bolag skulderna på Bisnode är till?

Tror att jag eventuellt har hittat lösningen, enligt beloppen så stämmer det överens med mitt Nordax-lån. I så fall syns Nordax som blancolån på UC och samtidigt som avbetalningskredit på Bisnode, kan det stämma? Nån som har samma erfarenhet?

Tror att jag eventuellt har hittat lösningen, enligt beloppen så stämmer det överens med mitt Nordax-lån. I så fall syns Nordax som blancolån på UC och samtidigt som avbetalningskredit på Bisnode, kan det stämma? Nån som har samma erfarenhet?
Har för mig att mitt Nordax lån syndes på bisnode när jag hade det. Många år sedan dock...men kan ju stämma då.

Har för mig att mitt Nordax lån syndes på bisnode när jag hade det. Många år sedan dock...men kan ju stämma då.
Ok, då kanske det är så, att det syns på både UC och Bisnode. Lite konstigt att det ligger som ”Avbetalningskredit” på Bisnode dock..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp