Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ojämn månatlig extrainkomst vid sanering?

Om jag startar hobbyverksamhet på nätet, alltså säljer egendesignade varor som vissa månader genererar kanske 5000 kr, andra bara 1500 kr, och ibland bara 250 kr/mån, hur gör jag med min skuldsanering då? Alltså om jag ska skicka in att jag "vill betala mer". Hur bedömer de hur mycket jag ska betala fortsättningsvis om det ser väldigt olika ut månadsvis?

Jag har två jobb.
Ett extrajobb jag haft i ca 10år eller mer

Vi räknade ut en medel på det. Tror de landade på ca 1500 i månaden, då jag vissa månader kanske tjänar 4000, andra 700. Beroende på hur många söndagar de är på en månad, säsong osv.

Jag kommer skicka in att min ekonomiska situation fötbättrats med ca 5000 kr /mån. Jag utgår att man skickar in de 3 senaste lönespec. Men pga extra pass så kommer 2 av dessa spec visa relativt högre summa på ytterligare några tusenlappar trots att det inte är normen och sker kanske 2 ggr årligen. Så hur kommer handläggaren veta det? Blickar de bara på spec. eller tittar de noga på detaljerna?

Jag kommer skicka in att min ekonomiska situation fötbättrats med ca 5000 kr /mån. Jag utgår att man skickar in de 3 senaste lönespec. Men pga extra pass så kommer 2 av dessa spec visa relativt högre summa på ytterligare några tusenlappar trots att det inte är normen och sker kanske 2 ggr årligen. Så hur kommer handläggaren veta det? Blickar de bara på spec. eller tittar de noga på detaljerna?
Tror inte du behöver skicka in lönespecarna. De ser dina uppgifter på Skatteverket. Och de kommer förmodligen ringa upp och ställa frågor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp